تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پاسخ آندو درباره احتمال سقوط ماشین سازی

به گزارش افکارنیوز،

آندرانیک تیموریان با اشاره به شرایط خود و تیمش در آستانه دیدار برابر سایپا در آخرین بازى نیم فصل نخست اظهار داشت: براى جدال با سایپا کاملا آماده ایم و با تمرینات خوبى که طى روزهاى گذشته زیر نظر کادر فنى انجام داده ایم ، شانس بالایی براى کسب سه امتیاز داریم و تلاش مى کنیم با شکست سایپا ، نیم فصل را با پیروزى به پایان برسانیم.

کاپیتان تیم ملى فوتبال ایران و ماشین سازى تبریز در ادامه با تأکید بر این که بازیکنان به لحاظ روحى و روانى در وضعیت مطلوبى قرار گرفته اند افزود: برخلاف برخى اظهار نظرها و نگرانى هاى موجود در خصوص احتمال سقوط ماشین سازى در پایان فصل ، باید عنوان کنم که هیچ یک از بازیکنان و مربیان حتى یک درصد هم به سقوط این تیم فکر نمى کنیم و عزممان را براى جبران نتایج بد قبلى و بالا کشیدن تیم در جدول رده بندى جزم کرده ایم و هواداران مطمئن باشند این اتفاق به زودى خواهد افتاد.

تیموریان در بخش دیگرى از سخنان خود مصدومیت هاى مکرر بازیکنان ، برخى اشتباهات داورى و بدشانسى ها را از جمله دلایل عدم کسب نتایج مطلوب ماشین سازى در نیم فصل نخست ارزیابى و تصریح کرد: خوشبختانه با اضافه شدن بازیکنان مصدوم به تیم ، تیممان کامل تر شده و در ادامه لیگ با تدابیر و برنامه ریزى هایی که از سوى کادر فنى و مدیریت باشگاه در نظر گرفته خواهد شد ، ماشین سازى به روزهاى خوب خود بازخواهد گشت.

وى در عین حال با اشاره به دیدار پیش روى سبزقباهاى تبریز برابر سایپا در هفته پایانى نیم فصل اول خاطرنشان کرد: بازى فردا مقابل سایپا از اهمیت بالایی به لحاظ شرایط جدولى براى ما دارد و ما براى بازگشت به روزهاى خوبمان ناگزیر از پیروزى در این بازى هستیم.

تیموریان در خاتمه از آمادگى خود براى این بازى خبر داد و افزود: تمام تلاشم را براى حضورى موثر در این بازى به کار خواهم گرفت.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پاسخ آندو درباره احتمال سقوط ماشین سازی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..