تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آمریکا تحریم‌های سوریه و روسیه را گسترش داد

کد خبر: ۴۴۷۲۲۳

۱۲  بازدید

وزارت خزانه‌داری آمریکا چندین مقام ارشد دولت سوریه و نیز شماری از مقام‌های یک بانک روسی را به فهرست تحریم‌های خود افزود.

خبرگزاری ایلنا: وزارت خزانه‌داری آمریکا، روز جمعه اعلام کرد، چندین مقام ارشد دولت سوریه، از جمله «مامون حمدان» و «علی غانم» وزیران اقتصاد و نفت این کشور، و نیز ۹ مقام هیئت مدیره بانک روسی «تمپ‌بانک» را به فهرست تحریم‌های خود اضافه کرده است.

این تحریم‌ها همچنین خطوط هوایی «شام‌وینگز» در سوریه را که متهم به انتقال جنگجویان خارجی به داخل این کشور برای مشارکت در جنگ داخلی شده است، در برمی‌گیرد.

براین اساس، آمریکا بانک روسی «تمپ‌بانک» را متهم کرده است که این بانک خدمات مالی برای دولت «بشار اسد» رئیس جمهوری سوریه تامین می‌کند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آمریکا تحریم‌های سوریه و روسیه را گسترش داد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..