تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هشدار به آمریکایی‌ها درباره سفر به مصر و اردن

کد خبر: ۴۴۷۲۲۰

۱۲  بازدید

خبرگزاری صدا و سیما: وزارت امور خارجه آمریکا به اتباع این کشور هشدار داد به سبب تهدیدهای گروههای تروریستی از سفر به مصر و اردن خودداری کنند.

وزارت امور خارجه آمریکا به اتباع این کشور درباره سفر به مصر و اردن به سبب تهدیدهای گروههای تروریستی هشدار داد.

وزارت امور خارجه آمریکا روز جمعه در بیانیه ای به شهروندان این کشور اعلام کرد درحالی که مصر تدابیر امنیتی رادر مناطق گردشگری این کشور ازجمله الاقصر و أسوان افزایش داده است ، احتمال وقوع حملات تروریستی در هر نقطه از خاک این کشور وجود دارد .

وزارت امور خارجه آمریکا در این بیانیه به اتباع این کشور توصیه کرد از سفر به صحرای غربی و شبه جزیره سینا خودداری کنند .

گفتنی است چند انفجار تروریستی در ماه دسامبر در مصر رخ داد که مهمترین آن حمله به کلیسای جامع مسیحیان ارتدوکس در قاهره بود که 25 کشته و دهها زخمی برجا گذاشت.

وزارت امور خارجه آمریکا همچنین به اتباع این کشور هشدار داد به سبب تهدید های گروههای تروریستی از سفر به اردن خودداری کنند .

وزارت امورخارجه آمریکا  در بیانیه‌ای به شهروندان این کشور هشدار داد  گروههای تروریستی و افراطی تمایل خود را برای اجرای حملات بر ضد اتباع آمریکایی و کشورهای غربی در اردن اعلام کرده اند و بر این اساس وزارت خارجه به شهروندان آمریکایی توصیه می کند در شرایط فعلی از سفر به اردن پرهیز کنند.

 به گزارش خبرگزاری رویترز از واشنگتن ، در دو حمله مسلحانه چند روز گذشته عناصر مسلح در شهر کرک در جنوب اردن دستکم  12 نفر ازجمله یک گردشگر خارجی کشته شدند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هشدار به آمریکایی‌ها درباره سفر به مصر و اردن»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..