تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




وضعیت تعطیلی مدارس شنبه 4 دی 95

مدارس برخی استان های کشور روز شنبه ۴ دی به دلیل آلودگی هوا تعطیل است.

مدارس کدام استان های کشور فردا تعطیل است؟به گزارش خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درپی آلودگی و وارونگی هوا در برخی از نقاط  کشور برخی مدارس تعطیل شد.

وضعیت تعطیلی مدارس تهران

بر اساس تصمیم مسئولان استان تهران، مدارس ابتدایی شهر تهران و شهرستان های این استان روز شنبه تعطیل خواهد بود.

این تعطیلی شامل شهرستان های فیروزکوه، دماوند و لواسان نمی شود.

همچنین پیش دبستانی و مهدهای کودک در شهرستان های استان تهران به جز شهرهای فیروزکوه، دماوند و لواسان تعطیل است.

وضعیت تعطیلی مدارس البرز

مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز گفت: بر اساس مصوبه کمیته اضطرار آلودگی هوای استان، فردا شنبه چهارم دی ماه مهدهای کودک و مقاطع پیش دبستانی و دبستان در شهرستانهای کرج و فردیس در نوبت صبح و عصر تعطیل است.

مهرور افزود:به جز این دو مقطع در شهرستانهای کرج و فردیس مدارس بقیه مقاطع در سراسر استان باز است.

وضعیت تعطیلی مدارس تبریز

رحيم شهرتی فر فرماندار تبريز گفت: به دليل پديده وارونگی هوا و به منظور پيشگيری از ابتلای گروه های حساس به آلودگی هوا تصميم بر تعطيلی مقاطع پيش دبستانی و ابتدايی شهر تبريز گرفته شد.

وی ادامه داد: ميزان ذرات آلاينده هوای تبريز از مرز حالت هشدار هم عبور كرده و پيش بينی می شود تا ساعت ١٢ ظهر فردا اين پديده در كلانشهر تبريز ماندگار باشد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «وضعیت تعطیلی مدارس شنبه 4 دی 95»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..