تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واگذاری سناریوی خوشه نور به طالب زاده/ کارگردانی لطیفی قطعی نیست

فیلمنامه سریال "خوشه نور" برای بازنویسی مجدد به عليرضا طالب زاده سپرده شد.

محسن علی اکبری تهیه کننده مجموعه های تلویزیونی در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پیرامون ساخت سریال "خوشه نور" گفت: در حال حاضر نگارش این مجموعه تلویزیونی به نوعی متوقف شده و فیلمنامه برای بازنویسی بدست علیرضا طالب زاده داده شده است. 

وی در ادامه بیان کرد: "خوشه نور" زندگینامه کربلایی کاظم مردی روستایی است که با توجه به اصلاحات بخش نمایشی برای بازنویسی و نگارش دوباره به طالب زاده سپرده شده و دوباره از سر گرفته می شود. 

علی اکبری درخصوص آغاز به کار نگارش این مجموعه تلویزیونی عنوان کرد: با توجه به اینکه طالب زاده تا چند ماه آتی مشغول به کار است، پیش تولید "خوشه نور" متوقف شده و زمان تولید آن قطعی نیست. 

وی درباره همکاری خود با محمد حسین لطیفی برای کارگردانی اظهار داشت: همکاری و کارگردانی لطیفی برای ساخت سریال خوشه نور همچنان قطعی نیست و مشخص نشده است. 

علی اکبری در پایان از خلاصه داستان سریال "خوشه نور" گفت: کربلایی کاظم، مردی روستایی و بی سوادی است که بر اثر زندگی قرآنی که دارد خدا نور قرآن را در دلش گذاشته و آیات قرآنی را بدون اشتباه می خواند.  

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واگذاری سناریوی خوشه نور به طالب زاده/ کارگردانی لطیفی قطعی نیست»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..