تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پرداخت ۳۶ مورد تسهیلات خودکفایی به مددجویان کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد

پرداخت ۳۶ مورد تسهیلات خودکفایی به مددجویان کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد

استان‌ها > کهگیلویه و بویراحمد - یک هزار و ۷۵۴ خانوار از جمعیت تحت پوشش کمیته امداد منطقه یک یاسوج، زنان سرپرست خانوار هستند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از یاسوج،مدیرکل کمیته امداد در نشستی صمیمی با کارکنان کمیته امداد منطقه یک یاسوج دیدار و گفت و گو کرد.
فرید محبی مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در این نشست، با بیان اینکه، هدف ما ارائه خدمت به قشر محروم جامعه است، گفت: سه هزار و ۴۶۱ خانوار با جمعیت هفت هزار و ۶۳۲ نفر تحت حمایت کمیته امداد منطقه یک یاسوج هستند که از این تعداد یک هزار و ۷۵۴ خانوار را زنان سرپرست خانوار تشکیل می دهند.
وی ضمن تقدير و تشکر از زحمات امدادگران این اداره، گفت: درخصوص رفع مشکلات امدادگران از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.
محبی با اشاره به اینکه توجه به اقتصاد خانواده از اهمیت خاصی برخوردار است و باید این امر با توسعه فرهنگ اشتغال و کارآفرینی که از ارکان اصلی کمیته امداد است، مد نظر قرار گیرد، افزود: در این زمینه در سال جاری ۳۶ مورد تسهیلات خودکفایی با مبلغ چهار میلیارد و ۵۲۰ میلیون ریال به مددجویان منطقه یک یاسوج پرداخت شده است.
وی مبلغ جهیزیه پرداختی امسال به مددجویان منطقه یک یاسوج را یک میلیارد و ۵۰ میلیون ریال به ۷۵ زوج جوان عنوان و بیان کرد: بنیان کمیته امداد بر خدمت رسانی به نیازمندان بنا نهاده شده و امید است که همه با تلاش و کوشش در راستای رفع فقر از جامعه گام برداریم.
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد بار دیگر بر تلاش همگانی در زمینه خدمت به جامعه هدف و بخصوص در راستای جلب و توسعه مشارکت های مردمی تأکید کرد.
احمد قبادپور رئیس کمیته امداد منطقه یک یاسوج در این نشست با ارائه گزارشی از عملکرد کمیته امداد شهرستان گفت: ۴۲ فعالیت عمرانی با اعتبار ۹۰۷ میلیون ریال امسال برای مددجویان انجام شده است.
وی تعداد مددجویان پشت نوبت را ۱۷۰ نفر عنوان کرد و افزود: ۴۰۰ مورد تسهیلات قرض الحسنه پشت نوبت، ۱۸۶ مورد جهیزیه پشت نوبت و تعداد ۶۷ بیمار صعب العلاج از مهمترین نیازمندی های این اداره است.
شایسته ذکر است. در این دیدار پرسنل کمیته امداد منطقه یک یاسوج به بیان نظرات، دیدگاهها و مشکلات خود پرداختند و مدیرکل کمیته امداد استان در پایان با دو خانواده شهید دیدار و هدایایی به آنان اهداء کرد.

46




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پرداخت ۳۶ مورد تسهیلات خودکفایی به مددجویان کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..