تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیام رونالدو به کودکان سوری + فیلم

ستاره تیم فوتبال رئال مادرید با همکاری یک موسسه خیریه پیامی را در شبکه‌های اجتماعی به منظور ابراز همدردی با کودکان سوری منتشر کرد.


به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران،کریستانو رونالدو با همکاری یک خیریه به نام «کودکان را نجات دهیم»، پیامی ویدئویی را خطاب به آسیب‌دیدگان در جریان درگیری‌های سوریه منتشر کرد.

بر اساس گزارش سایت اسپانیایی  مارام‌نیوز،  در این پیام رونالدو می‌گوید: سلام. این پیام برای کودکان سوریه است. ما می‌دانیم که شما رنج بسیاری را متحمل شده‌اید. من بازیکن بسیار مشهوری هستم اما قهرمانان واقعی شما هستید، امید خود را از دست ندهید. جهان با شماست و ما به شما اهمیت می‌دهیم. من با شما هستم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیام رونالدو به کودکان سوری + فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..