تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نوشته جالب مهراب قاسمخانی پس از اینکه برای اولین بار فیلم ابد و یک روز را دید +عکس

تاریخ نشر : شنبه 4 دی 1395 مشاهده : 34 سایر اخبار عکسهای جالب RSS

نوشته جالب مهراب قاسمخانی بعد از دیدن فیلم ابد و یک روز

نوشته مهراب قاسمخانی

مهراب قاسمخانی با انتشار عکس زیر نوشت : امشب فيلم "ابد و يك روز" رو ديدم... به به... خيلى چسبيد. طرفدار سعيد روستايى شدم. گروه بازيگرا رو هم كه ديگه نگو... نميدونستم به پيمان معادى نگاه كنم يا پريناز ايزديار يا نويد محمد زاده يا شبنم مقدمى يا به ريما رامين فر... به به... پ.ن اول: حداقل تشكرى كه ميشه از عوامل فيلم به اين خوبى كرد اينه كه نسخه اصلى فيلم رو بخريم تا بتونن بازم برامون از اين فيلماى خوب بسازن
پ.ن دوم: به به...

بیوگرافی مهراب قاسمخانی

مهراب قاسم‌خانی در ۱۶ آذرماه سال ۱۳۵۰ در تهران به دنیا آمد. او طراح دکور و نویسنده می‌باشد. پس از پاورچین با شقایق دهقان ازدواج کرد که حاصل این ازدواج پسری است به نام نویان.

 تصاویر متفاوت از چهره های مشهور در شبکه های اجتماعی

اخبار مرتبط:

عکس قدیمی و جدید مهراب قاسم‌خانی و پسرش و توصیف عجیب مهراب از این عکس!

نامه مهراب قاسم‌خانی به رئیس جدید صداوسیما + عکس

عکس و متن جالب مهراب قاسمخانی بعد از دربی

علت جدایی مهراب قاسمخانی و شقایق دهقان ازبرنامه مهران مدیری +عکس

عکسی جالب از مراسم عقدکنان مهراب قاسمخانی




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نوشته جالب مهراب قاسمخانی پس از اینکه برای اولین بار فیلم ابد و یک روز را دید +عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..