تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نمی دانم جدایی ام از پرسپولیس راست است یا دروغ

به گزارش افکارنیوز،

محمد انصاری بعد از برتری پرسپولیس مقابل سیاه جامگان در جمع خبرنگاران در خصوص شایعه جداییش از جمع سرخ‌پوشان گفت: «واقعا در جریان هیچ موضوعی نیستم و بهتر است در این مورد از آقای طاهری و مسئولان باشگاه صحبت کنیم. خودم هم نمی‌دانم این صحبت‌ها راست است یا دروغ.»

 

وی در پاسخ به این سؤال که چطور از ترکیب پرسپولیس در ابتدای بازی خارج شد گفت: «من کمی کسالت و تب و لرز داشتم و به همین دلیل است از ترکیب بیرون رفتم.»

 

انصاری در پاسخ به این سؤال که چطور شد در نیمه دوم تب و لرز او از بین رفت، گفت: «مصدومیت محسن باعث شد تا آقای برانکو از من بخواهد به زمین بروم.»

 

وی همچنین از عملکرد خوب پرسپولیس در هر دو نیمه تعریف و تمجید کرد و مدعی شد: «خوشبختانه بازی را به خوبی کنترل کردیم و در بهترین زمان گل زدیم.»

 

انصاری در پایان در خصوص  جدایی نوراللهی و عالیشاه از پرسپولیس گفت: «پرسپولیس اینقدر بزرگ است که متکی به فرد نباشد. مطمئناً بازیکنان بهتر باید جایگزین بشوند و تدبیری درست در این خصوص حاصل شود.»




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نمی دانم جدایی ام از پرسپولیس راست است یا دروغ»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..