تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




معارضان سوری آب شرب دمشق را آلوده کردند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز،  به دنبال آلودگی عامدانه آب شرب دمشق به گازوئیل توسط معارضان سوری، سازمان آب و فاضلاب دمشق ناگزیر شد که آب شرب این شهر را به مدت چندین روز قطع کرده و بجای آن از ذخایر آبی استفاده کند.

چشمه «الفیجاء» که آب شرب دمشق را تأمین می کند، در روستای «وادی بردی» در منطقه ای کوهستانی در مجاورت مرز لبنان و در شمال غربی پایتخت سوریه قرار دارد و هم اکنون تحت کنترل معارضان سوری است.

یک رسانه خبری وابسته به «حزب الله» متحد دولت سوریه اعلام کرد که معارضان سوری ساکن در روستای «وادی بردی» از ترک این منطقه خودداری کرده اند و از این رو، ارتش سوریه صبح روز جمعه مواضع آنان را هدف حملات خود قرار داد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «معارضان سوری آب شرب دمشق را آلوده کردند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..