تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




انتقاد شدید از وزیر خارجه انگلیس به دلیل نقض قانون در جریان سفرش به صربستان

به گزارش ایرنا، وب‌سایت روزنامه 'دیلی میل' در گزارشی نوشت: بوریس جانسون در جریان سفر رسمی دوروزه‌اش در ماه نوامبر گذشته به صربستان، با حضور در یک کتاب‌فروشی در شهر بلگراد، درباره کتابش در مورد وینستون چرچیل ( نخست وزیر پیشین انگلیس) صحبت کرده و یکی از نسخه‌های آن را به امضا رسانده است.
به نوشته این نشریه، این اقدام بوریس جانسون که تبلیغ برای کتابش شمرده می‌شود، مغایر با قوانینی شمرده می‌شود که برای اعضای کابینه انگلیس تعریف ‌شده است.
دیلی میل افزود: 'اندرو گینی' وزیر خارجه در کابینه سایه از حزب کارگر، در نامه‌ای به' ترزا می'، نخست‌وزیر انگلیس خواستار انجام تحقیقات در مورد این اقدام جانسون شده است.
به نوشته این روزنامه، وزیر خارجه کابینه در سایه گفته است: 'با توجه به رفتار وزیر خارجه در جریان سفر رسمی‌اش به صربستان، من تقاضا دارم که در اسرع وقت در مورد این رویداد تحقیق صورت گیرد تا مشخص شود که آیا قوانین تعریف ‌شده برای وزرا نقض شده است یا نه.'
این روزنامه افزود: در همین حال جانسون هر گونه تبلیغی بودن این رویداد را انکار کرده و گفته این نشست در مورد آزادی مطبوعات بوده و قصد نداشته است به مالک کتاب‌فروشی به خاطر رد درخواستش برای امضای یکی از نسخه‌های کتابش، اسائه ادب کند.
دیلی میل افزود: سخنگوی جانسون گفته این ادعا که او سعی داشته که در جریان سفرش در مورد کتابش تبلیغ کند، کاملا اشتباه است.
این روزنامه افزود: اما حزب کارگر می‌گوید این آخرین مثال از تعدی بوریس جانسون به قوانین بوده و بایستی او از سمت وزارت خارجه انگلیس خلع شود.
به نوشته دیلی میل، 'کلایو لوئیس' وزیر تجارت کابینه در سایه حزب کارگر در این خصوص گفته است: یک‌بار دیگر بوریس جانسون اقدامی کرد که توانایی‌اش را در نمایندگانی از انگلیس در جامعه بین‌الملل و نگهداری پست وزارت خارجه، زیر سؤال برد.
دیلی میل نوشت: وی افزود: این قابل‌قبول نیست که بوریس جانسون از یک سفر رسمی به‌عنوان یک فرصت برای تبلیغ منافع شخصی‌اش استفاده کند.
به نوشته دیلی میل، 'کلایو لوئیس' نیز همانند 'اندرو گینی' خواستار تحقیق در مورد این رویداد شده و از 'ترزا می' خواسته است که در مورد آینده وضعیت جانسون در پست وزارت خارجه انگلیس تجدیدنظر کند.
دیلی میل افزود: در همین حال کتاب‌فروشی یاد شده یک تصویر از جانسون و کتابش در صفحه توئیترش منتشر کرده است.
بوریس جانسون چندی پیش نیز به دلیل اظهاراتش در مورد عربستان، با انتقاد شدید هم حزبی هایش مواجه شده بود.
اروپام**5**1552/انتشاردهنده: قاسم شریعتی

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «انتقاد شدید از وزیر خارجه انگلیس به دلیل نقض قانون در جریان سفرش به صربستان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..