تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بوفون: شکست مایوس‌کننده‌ای را متحمل شدیم

کد خبر: ۴۴۷۰۵۰

۴۰۲  بازدید

خبرگزاری تسنیم: جان‌لوئیجی بوفون، سنگربان افسانه‌ای یوونتوس شکست تیمش مقابل میلان در ضربات پنالتی سوپرجام ایتالیا را دلسردکننده نامید.

 او گفت: میلان قدرتمندانه و قابل احترام بازی کرد و برای پیروزی تلاش زیادی به خرج داد. مایوس‌کننده بود که مانند 2 سال پیش تا ضربات پنالتی سوپرجام پیش رفتیم و باز هم شکست خوردیم.امیدوار بودیم بازی را در 90 دقیقه ببریم و رقابت را طولانی نکنیم. 

بوفون: شکست مایوس‌کننده‌ای را متحمل شدیم

البته خستگی نباید عامل باخت یووه تلقی شود چون میلان 10 بازی بیش‌تر از ما انجام داد.در 25 دقیقه اول با استفاده از ضغف میلان می‌توانستیم ضرباتی اساسی به رقیب وارد کنیم اما پس از گذشت این دقایق، رقابت خیلی متعادل دنبال شد.

 بوفون در پایان ششصدمین بازی‌اش برای یووه افزود: درست مانند میلان شانس‌های گلزنی داشتیم اما شبیه یورو 2016 آنچه می‌خواستیم نشد و این در ذات فوتبال است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بوفون: شکست مایوس‌کننده‌ای را متحمل شدیم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..