تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خبر ناراحت‌کننده بابک جهانبخش (خواننده مشهور) برای هوادارانش / مهمان ویژه‌ای که همه را غافلگیر کرد +تصاویر

کنسرت بابک جهانبخش دوم دی در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی برگزار شد.

زندگی شخصی بابک جهانبخش به همراه همسر و پسرش آرتا

خبر ناراحت‌کننده بابک جهانبخش

این کنسرت تلفیقی از قطعه‌های ریتمیک و حسی این خواننده پاپ بود. جهانبخش ابتدا کنسرتش را با آهنگ تهران آغاز کرد که انرژی بخش برای هوادارانش بود. پس از اجرای قطعه نخست وی با هوادارانش سلام و خوش و بش کرد و به آن‌ها خیر مقدم گفت.

پس از آن قطعه ی حالم خوبه به همراه ویدیو آن اجرا شد. هماهنگی بی نظیری میان موزیک و تصاویر ایجاد شده بود و نور پردازی‌ها به بهترین شکل ممکن انجام شد.

زندگی شخصی بابک جهانبخش به همراه همسر و پسرش آرتا

پس از اجرای این قطعه بابک جهانبخش یکی دیگر از مهمانانش را معرفی کرد که هواداران با شنیدن نام و دیدن وی غافلگیر شدند. خواننده جوانی که به تازگی قطعه جدیدش با نام "چنین کنم چنان کنم" را منتشر کرده است. او کسی نبود جز حامد همایون.  سارا منجزوی بازیگر سینما و تلویزیون مهمان کنسرت امشب جهانبخش بود، مورد تشویق هوادارن قرارگرفت.

در این بین بابک جهانبخش خبر نسبتا تلخی را به هوادارانش داد. وی اعلام کرد که در سال آینده کم کارتر خواهد شد. جهانبخش در این خصوص گفت: سال آینده قرار است کمتر کار کنم. البته این حرفم به آن معنا نیست که موسیقی را رها کرده و دیگر آهنگی منتشر نمی کنم. می خواهم کمی استراحت کنم و با انرژی دو چندان و با قطعات جدید و برنامه های متفاوت شما را در کنسرت ها ببینم.

 زندگی شخصی بابک جهانبخش به همراه همسر و پسرش آرتا

پس از این صحبت بابک جهانبخش که واکنش متفاوت هواداران را به همراه داشت، قطعات برف و بی تو می میرم اجرا شد. نکته دیگر جالب کنسرت دوم دی جهانبخش اجرای قطعه منظومه احساسی بود که همان روز اجرای کنسرت، به صورت اینترنتی منتشر شده بود. زمانی که جهانبخش این آهنگ را می خواند، متن شعر روی ال سی دی مقابل هوادران نمایش داده می شد که جوی متفاوت را رقم زد. وی در این بین از بایک ریاحی پور، مسعود همایون گیتاریست، سامان امامی نوازنده گیتار، بهنام حکیم نوازنده تار و گیتار و دیگر نوازنده اش نیما حمیدی تشکر کرد. حمید رهنورد خواننده و موزیسین که جهانبخش خود را خیلی مدیون وی می دانست، مهمان دیگر کنسرت جهانبخش بود.

دیگر زمانش رسیده بود که این خواننده قطعه شب و باران اجرا کند. در پایان قطعات شاید از آلبوم حالم خوبه و خاص اجرا شد. همچنین از رضا تاج بخش رهبر ارکست تقدیر به عمل آمد.

باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط:

بابک جهانبخش در صفحه اینستاگرامش حامل چه خبر خوشی است ؟+عکس

بزرگترين سرمايه بابک جهانبخش معلوم شد +عکس

بابک جهانبخش: همسرم می گوید خودت را ارزان نفروش + تصاویر خانوادگی

زندگی شخصی بابک جهانبخش به همراه همسر و پسرش آرتا (قسمت اول) + عکس های جدید

راز احساساتی بودن بابک جهانبخش در چیست ؟! (قسمت دوم) / فیلمی از کنسرتش + تصاویر




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خبر ناراحت‌کننده بابک جهانبخش (خواننده مشهور) برای هوادارانش / مهمان ویژه‌ای که همه را غافلگیر کرد +تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..