تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تأخیر 3 روزه در پرداخت حقوق فرهنگیان

کد خبر: ۴۴۷۰۵۶

۱۷۲  بازدید

حقوق آذر ماه فرهنگیان با گذشت سه روز از دی ماه هنوز پرداخت نشده است و این موضوع به دلیل عدم تامین اعتبار از سوی خزانه است.

خبرگزاری تسنیم: با گذشت سه روز از دی ماه هنوز حقوق ماه گذشته فرهنگیان واریز نشده است.

یکی از معلمان پایتخت در این رابطه به تسنیم گفت: سال گذشته نیز در آستانه شب یلدا حقوق فرهنگیان واریز نشد امسال نیز فرهنگیان بدون حقوق شب یلدا را سپری کردند و با گذشت سه روز از دی ماه هنوز حقوق آنها واریز نشده است.

به گزارش تسنیم, منصور مجاوری مدیرکل دفتر بودجه وزارت آموزش و پرورش در این رابطه گفت: پرداخت حقوق در اختیار خزانه است و منتظر تخصیص بودجه از سوی این نهاد هستیم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تأخیر 3 روزه در پرداخت حقوق فرهنگیان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..