تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




لیگ برتر والیبال جوانان/ برد مقتدرانه هاوش گنبد

به گزارش شامگاه جمعه ایرنا مرحله مقدماتی رقابت های لیگ برتر والیبال جوانان به میزبانی هاوش در سالن سرداران شهید علی آبادکتول در حال برگزاری است.
در اولین دیدار این رقابت ها روز جمعه جوانان هاوش موفق شدند با نتایج 25 بر 21 و 25 بر 15 و 25 بر15 و در سه ست پیاپی نماینده استان مرکزی را از پیش رو بردارند.
هاوش در دیدار بعدی به مصاف تیم جوانان سایپا می رود که امروز در مقابل تیم پارسه تهران با نتیجه 3 بر0 مغلوب شد، در دیگر دیدار امروز جوانان کاله مازندران موفق شدند در یک بازی پایاپای با نتیجه 3 بر2 تیم صالحین ورامین را شکست دهند.
این رقابت ها از امروز آغاز و تیم های شرکت کننده تا ششم این ماه برای کسب صدرنشینی گروه با هم رقابت خواهند کرد.
در رقابت های گروه اول که به میزبانی هاوش گنبدکاووس در علی آبادکتول برگزار می شود، تیم های سایپا و پارسه تهران، صالحین ورامین، کاله مازندران و شهرداری اراک نیز حضور دارند.
نایب رئیس هیات والیبال گلستان پیش از این به خبرنگار ایرنا گفته بود که براساس اعلام فدراسیون، درپایان مسابقات مرحله مقدماتی چهار تیم برتر هر گروه به مرحله دوم صعود خواهند کرد
به گزارش ایرنا در رقابت های گروه دوم نیز تیم های پیکان و بانک سرمایه تهران، خاتم اردکان یزد، شهرداری ارومیه، شهرداری تبریز و سازمان عمران شهرداری ساری در بابلسر با هم به رقابت می پردازند
دکتر بالو معاون اداره کل ورزش و جوانان گلستان و تربتی نژاد رئیس اداره ورزش و جوانان و جمعی از مسئولین هیات والیبال استان از جمله مهمانان روز نخست این رقابت ها بودند.
شهرستان علی آباد با جمعیتی بالغ بر132 هزار نفر در فاصله 35 کیلومتری غرب گرگان واقع است.
7333/1648
خبرنگار : علی قاسمعلی ** انتشار : پری سالارنیا

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «لیگ برتر والیبال جوانان/ برد مقتدرانه هاوش گنبد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..