تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نورمحمدی: خوشحالم پرسپولیس فاتح نیم‌فصل شد

کد خبر: ۴۴۷۰۰۲

۱۰۰  بازدید

کاپیتان سابق تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید: به عنوان یک پرسپولیسی از قهرمانی این تیم در نیم‌فصل خوشحالم.

خبرگزاری ایسنا: محمدرضا نورمحمدی درباره قهرمانی پرسپولیس در نیم‌فصل، اظهار کرد: به عنوان یک پرسپولیسی واقعاً از این بابت خوشحالم. پرسپولیس امسال شرایط بسیار خوبی دارد و خوشحالم که بازیکنان با تلاش خودشان و همین‌طور با تدابیر کادر فنی، طوری عمل کردند که با قهرمانی در نیم‌فصل باعث خوشحالی هواداران شدند. سال قبل هم اگر کمی بیشتر دقت می‌کردیم و مقابل نفت شکست نمی‌خوردیم، قهرمان فصل می‌شدیم و جام قهرمانی را به دست می‌آوردیم اما مطمئناً این پرسپولیس پتانسیل قهرمانی را دارد و می‌تواند در پایان فصل جام قهرمانی را به هواداران هدیه کند.

وی افزود: من به‌عنوان یکی از بازیکنان پرسپولیس و کسی که دوستان زیادی در این تیم دارم، از قهرمانی این تیم در نیم‌فصل خوشحالم و امیدوارم آن‌ها بتوانند روند خوبشان را در نیم‌فصل دوم هم ادامه بدهند.

نورمحمدی درباره آخرین وضعیت خودش هم گفت: پس از اینکه به خاطر مشکلاتی از سیاه‌جامگان جدا شدم، تمرینات اختصاصی خودم را پیگیری کردم و الان در آمادگی کامل به سر می‌برم. البته مصدومیت جزئی داشتم که در این فرصت برطرف شده است. در حال حاضر هم با یکی دو تیم شهرستانی به توافقاتی رسیده‌ام اما با توجه به اینکه یکی دو تیم تهرانی هم پیشنهاداتی به من داده‌اند منتظر هستم پنجره نقل و انتقالات باز شود تا بهترین تصمیم را برای آینده‌ام بگیرم. به هر حال به خاطر مشکلات خانوادگی اولویت من بازی کردن در یک تیم تهرانی است. مطمئناً به زودی تیم جدید خودم را انتخاب می‌کنم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نورمحمدی: خوشحالم پرسپولیس فاتح نیم‌فصل شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..