تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کروستینی با سس پستو -آکا

,[categoriy] کروستینی با سس پستو

کروستینی با سس پستو -آکا کروستینی با سس پستو -آکا

آکاایران: کروستینی با سس پستو

آکاایران:  

کروستینی در زبان ایتالیایی به معنی تست کوچک است که شامل یک ورقه نان تست یا گریل شده است. برای تهیه کروستینی اغلب نان چاپاتا به کار می رود و با روغن زیتون، نمک و فلفل مزه دار می شود.

به گزارش آکاایران: کروستینی با سس پستو

مواد مورد نیاز:

ریحان سبز و بنفش: ۲۰۰ گرم
گردو (خردشده): ۱۰۰ گرم
پنیر سفت: ۷۵ گرم
سیر (له شده): ۴ حبه
نمک و فلفل قرمز: به میزان لازم
نان جو: ۴ عدد
فلفل دلمه ای و روغن زیتون: به میزان لازم

روش تهیه:

۱- برای تهیه سس پستو؛ ریحان، گردو، پنیر، سیر، نمک و فلفل قرمز را در دستگاه غذاساز بریزید تا به صورت خمیر درآید. سپس روغن زیتون را به تدریج به آن اضافه و مخلوط کنید (مقدار آن باید تا حدی باشد که سطح مواد را بپوشاند).

۲- سس آماده شده را درون ظرف درداری به مدت ۳۰ دقیقه در بخچال قرار دهید تا مزه دار شود.

۳- نان جو را برش دهید، مقداری روغن زیتون روی آن بمالید. سپس یک حلقه فلفل دلمه ای در وسط نان قرار داده و از سس داخل آن بریزید.

آموزش پخت انواع غذا با آکا - ماهنامه سرآشپز



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کروستینی با سس پستو -آکا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..