تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




در خواست پلیس ترکیه از اپل برای آنلاک کردن آیفون 4 اس عامل ترور سفیر روسیه

تروریستی که توانست سفیر روسیه در ترکیه را به قتل برساند دارای یک آیفون 4 اس بود که پلیس ترکیه فکر می‌کند اطلاعات موجود در آن می‌تواند مفید باشد.

۲۹ آذر، روز ناگواری برای سفیر روسیه در ترکیه بود. آندری کارلو، سفیر روسیه در ترکیه، قربانی حمله تروریستی شد. او در حالی که در یک گالری هنری مشغول به سخنرانی بود، توسط فردی در لباس یک بادیگارد مورد اصابت گلوله قرار گرفت و کشته شد.

تروریست در همان محل توسط نیروی ویژه پلیس ترکیه به قتل رسید. پس از این اتفاق، پلیس ترکیه متوجه شد که قاتل به جریان‌های مختلف سازمان‌های تروریستی متصل بوده است. همچنین تلفن هوشمند آیفون 4 اس متعلق به این شخص نیز پیدا شد که پلیس ترکیه احتمال می‌دهد اطلاعات موجود در این گوشی می‌تواند به تحقیقات آن‌ها کمک کند.

با این حال آیفون 4 اس تروریست دارای رمزگذاری است و همین امر باعث به چالش کشیده شدن روند پیشرفت تحقیقات شده است. به نظر می‌رسد که اقدامات پلیس ترکیه و مقامات روسیه برای رمزگشایی تلفن هوشمند تروریست، ناموفق بوده است. به همین دلیل مقامات ترکیه از اپل خواسته‌‌اند تا در بازگشایی رمز این تلفن هوشمند به آن‌ها کمک کند.

البته بعید به نظر می‌رسد که اپل بخواهد در این زمینه به پلیس ترکیه کمکی بکند. سال گذشته اف‌بی‌آی از اپل خواست آیفون 5 سی متعلق به تروریست حمله سن برناردینو را آنلاک کند که اپل با این درخواست موافقت نکرد. آیفون 5 سی متعلق به تروریست درنهایت با کمک یک شرکت اسرائیلی آنلاک شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «در خواست پلیس ترکیه از اپل برای آنلاک کردن آیفون 4 اس عامل ترور سفیر روسیه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..