تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




با این روش شخصیت خانم ها را تشخیص دهید

به گزارش افکارنیوز،

گروهی از محققان چینی موفق به توسعه یک برنامه هوش مصنوعی شدند که می‌تواند شخصیت زن‌ها را تنها با استفاده از نگاه آنها شناسایی کند.

این فناوری جدید با نگاه کردن به ویژگی‌های صورت یک زن، قادر به شناسایی و قرار دادن آن زن در یکی از دو دسته شخصیتی خواهد بود.

دسته اول شخصیتی "مثبت" نامگذاری شده که با واژه‌هایی مانند "خالص، قابل احترام و زیبا مرتبط است .در حالی که دسته دوم "منفی" نام داشته که شامل کلمات کلیدی مانند پرمدعا، عشوه‌گر یا پر افاده مشخص شده است.

این برنامه هوش مصنوعی AI توسط محققان چند دانشکده از دانشگاه شانگهای توسعه یافته است.

محققان این پژوهش برای انجام این کار تصاویری از 3954 زن را از اینترنت جمع‌آوری کرده‌اند.

آنها به هر یک از این تصاویر یک ویژگی شخصیتی مانند شیرین، قابل احترام، پرمدعا یا عشوه گر را اختصاص دادند.

همه‌ این برچسب‌های عاطفی توسط محققان به دو گروه مجزا تقسیم شدند. گروه "مثبت" که شامل ویژگی‌هایی مانند خالص، ملایم، شیرین، معصوم، طبیعی و دسته "منفی" شامل پرمدعا، پرافاده، پوچ و عشوه‌گر بودند.

آنها سپس این دو گروه را به یک شبکه عصبی کانولوشن convolutional neural network وارد کردند.

در میان آنها، 2000 نفر در گروه مثبت و 1954 نفر در دسته‌بندی منفی قرار گرفتند.

80 درصد از این تصاویر به عنوان مجموعه داده برای آموزش شبکه‌های عصبی استفاده شد 10، درصد به منظور بررسی برنامه و بقیه برای تست هوش مصنوعی مورد استفاده قرار گرفت.

محققان پیشتر نیز با استفاده از هوش مصنوعی موفق به توسعه برنامه‌ای شده بودند که صورت افراد را برای شناسایی مجرمان مورد بررسی قرار می‌دهد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «با این روش شخصیت خانم ها را تشخیص دهید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..