تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آمریکا قطعنامه علیه رژیم صهیونیستی را وتو نکرد!

کد خبر: ۴۴۶۹۹۹

۱۶۸  بازدید

خبرآنلاین: نشست شورای امنیت سازمان ملل برای رأی گیری درباره قطعنامه پایان دادن به شهرک‌سازی رژیم صهیونیستی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، اعضای شورای امنیت سازمان ملل قطعنامه‌ای که خواستار پایان دادن به شهرک‌سازی رژیم ضهیونیستی در فلسطین اشغالی است را به تصویب رساندند.

آمریکا تنها عضو شورای امنیت بود که به قطعنامه ضد شهرک‌سازی رژیم صهیونیستی رأی ممتنع داد. 14 عضو دیگر به این قطعنامه رأی موافق دادند.

فرستاده رژیم صهیونیستی در سازمان ملل از رای ممتنع آمریکا به طرح توقف شهرک سازی ها بشدت انتقاد کرد.

قطعنامه قبلی عليه اسرائيل ٣٧ سال‌پیش تصويب شده بود و اين بار نيز برخلاف سنت چنددهه اخیر، آمریکا این بار وتو نکرد و به‌این‌ترتیب تصویب شد.

سامانتا پاور، نماینده آمریکا در سازمان ملل متحد گفت: رأی واشنگتن حامل این پیام بوده که شهرک‌سازی‌های اسرائیل غیرقانونی هستند و باید متوقف شوند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آمریکا قطعنامه علیه رژیم صهیونیستی را وتو نکرد!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..