تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اتهام زنی صهیونیست ها به آمریکا درخصوص حمایت از قطعنامه علیه شهرک سازی ها

به گزارش خبرگزاری رویترز از بیت المقدس، یک مقام بلندپایه رژیم صهیونیستی که نخواست نامش ذکر شود ؛ گفت: دولت آمریکا به صورت مخفی با فلسطینی ها برای تهیه پیش نویس این قطعنامه همکاری کرده است.
این مقام صهیونیستی افزود: باراک اوباما و جان کری از حامیان این قطعنامه ننگین علیه شهرک سازی ها در شورای امنیت سازمان ملل متحد هستند.
درهمین حال یک مقام آمریکایی در واکنش به مسئولان صهیونیستی به رویترز گفت: دولت آمریکا و شخص باراک اوباما در تهیه و حمایت از این قطعنامه در شورای امنیت هیچ نقشی نداشته است و اتهام های مقام های صهیونیستی را در این خصوص رد کرد.
این درحالی است که 'لیندسی گراهام' که در مجلس سنای آمریکا مسئول کمیته نظارت بر کمک های مالی آمریکا به سازمان ملل متحد است، هشدار داد: درصورت تصویب قطعنامه علیه شهرک سازی ها در سرزمین های اشغالی، ائتلافی را در دو حزب جمهوریخواه و دموکرات در سنا برای تعلیق کمک های مالی به سازمان ملل متحد تشکیل خواهد داد.
قرار بود که پیش نویس این قطعنامه روز گذشته (پنجشنبه) در شورای امنیت به رای گذاشته شود که مصر خواستار تعویق آن شد.
پیش تر نماینده مصر درسازمان ملل متحد اعلام کرد که به دلیل فشارهای آمریکا و رژیم صهیونیستی برای جلوگیری از تصویب قطعنامه ؛ درخواست خود را برای بررسی این قطعنامه در شورای امنیت پس خواهد گرفت.
براساس گزارش ها سنگال، نیوزلند، ونزوئلا و مالزی از اعضای شورای امنیت درخواست کردند که درخصوص شهرک سازی ها در سرزمین های اشغالی تشکیل جلسه دهد.
رویترز از مقر سازمان ملل متحد گزارش داد که قرار است اعضای شورای امنیت ساعت 19 به وقت گرینویچ تشکیل جلسه دهند.
شبک**9365**1392
مترجم: رضا میرزائی**انتشار دهنده : ابوالفضل بابایی

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اتهام زنی صهیونیست ها به آمریکا درخصوص حمایت از قطعنامه علیه شهرک سازی ها»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..