تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دعای بزرگی‌ که حضرت عیسی(ع) به برکت آن به آسمان رفت

پیامبر اسلام (ص) در مورد خواندن این دعا با اخلاص و با تمام وجود سفارش کرده اند.

پیغمبر اکرم(ع) فرمود: به خدایی که جانم در دست اوست هر مؤمنی که با اخلاص این دعا را بخواند عرش مجید و هفت‌آسمان و زمین تمام به حرکت آید و خدای متعال به فرشتگان گوید: شما گواه باشید که من دعای او را استجاب کردم و آنچه او در دنیا و آخرت خواست به او بخشیدم.

 

اَللّهُمَّ اِنّی اَدْعُوکَ بِاسْمِکَ الْواحِدِ الأَعزِّ وَ اَدْعُوکَ اَللّهُمَّ

بِاسْمِکَ الصَّمَدِ وَ اَدْعُوکَ اَللّهُمَّ بِاسْمِکَ الْکَبیرِ الْعَظیمِ الْوِتْرِ وَ

اَدْعُوکَ باسْمِکَ الْکَبیرِ الْمُتَعالِ الَّذی ثَبَّتَ اَرْکانَکَ کُلَّها اَنْ

تَکشِفَ عَنّی ما اَصْبَحْتُ وَ اَمْسَیْتُ فیهِِ.

خداوندا همانا من می خوانم ترا بنام خودت که یکتا و با عزتی و می خوانم ترا خداوندا بنام خودت بی نیازی که همه به او نیازمندند و می خوانم ترا خداوندا بنام خودت ، دارای همه صفات کمال و با عظمت و تنهایی و می خوانم ترا بنام خودت دارای همه صفات کمال و برتری که محکم و استوار شد پایه های حکومت تو همگی آن که برطرف سازی از من آنچه را صبح کردم و به شامگاه رسیدم در آن.

 گنجهای معنوی ، ص ۱۳۹

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دعای بزرگی‌ که حضرت عیسی(ع) به برکت آن به آسمان رفت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..