تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




یادگاری اصلی بیرانوند از دیدار با سیاه جامگان

به گزارش افکارنیوز،

علیرضا بیرانوند در دیدار با سیاه جامگان بعد از هفته ها غیبت در ترکیب اولیه پرسپولیس قرار گرفت. بیرانوند بعد از دیدار هفته نهم پرسپولیس برابر استقلال خوزستان که با تساوی قرمزها به پایان رسید، با مصدومیت مواجه شد تا برای پنج دیدار شانس حضور درون دروازه قرمزهای تهرانی را از دست بدهد.

هرچند در این هفته ها جانشین کروات او نمایش قابل قبولی داشت اما با بازگشت بیرانوند برانکو ترجیح داد به دروازه بان مطمئن خود اعتماد کند تا دوباره حاضران در ورزشگاه با پرتاب دستها و البته واکنش های منحصر به فرد او به وجد بیایند.

بیرانوند در این بازی البته با توجه به نمایش خوب پرسپولیس خیلی به زحمت نیفتاد و کار سختی برابر مهاجمان کم اثر سیاه جامگان نداشت تا باز هم تصویر پرتاب های بلند و انحصاری او، یادگاری اصلی بیرانوند از دیدار با سیاه جامگان باشد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «یادگاری اصلی بیرانوند از دیدار با سیاه جامگان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..