تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بهره‌برداری از پل بلوار شهرداری روی اتوبان نیایش

شهردار منطقه 2، گفت: در حال حاضر رمپ راست‌گرد اتوبان نیایش شرق به شمال بلوار شهرداری و همچنین رمپ راست‌گرد اتوبان نیایش غرب به جنوب بلوار شهرداری به بهره برداری رسیده است.

بهره‌برداری از پل بلوار شهرداری روی اتوبان نیایشبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، عزیزالله نظری شهردار منطقه 2 با بیان اینکه ارتقای ظرفيت‌های عبور و مرور و تقويت كاركردهای كيفی آن بخش مهمی از مجموعه فعاليت‌های زير ساختی شهرداری تهران را تشكيل می‌دهد، اظهار کرد: اجرای عمليات ابنيه و سيويل بزرگراه‌ها و تقاطع های غيرهمسطح با هدف ايمني تردد، روان سازی ترافيك، كاهش زمان توقف، صرفه جويی در مصرف سوخت و كاهش آلودگی هوا انجام می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه با روان‌سازی ترافيك شاهد كاهش چشمگيری در هزينه‌های پنهانی همچون هزينه‌های بهداشتی و درمانی، روحی و روانی، اجتماعی و اقتصادی شهروندان خواهيم بود، افزود: در همین راستا و به منظور باز توزيع صحيح ترافيك، شهرداری منطقه 2 در محدوده معابر بلوار شهرداری- ميدان كاج و خيابان‌های سرو و سعادت آباد، بلوار دريا، اتوبان يادگار امام(ره) و اتوبان نيايش اقدام به احداث پل بلوار شهرداری روی اتوبان نيايش کرده است.  

شهردار منطقه 2 گفت: اين پل در راستای محور بلوار شهرداری شروع و به بلوار دريا ختم می‌شود، روگذر دارای 2 لاين رفت و برگشتی و دو پياده رو در دو طرف است.

نظری با بیان اینکه پل دارای چهار دهانه است، تصریح کرد: همچنین برای خودرو‌های عبوری كه در شمال و جنوب اتوبان نيايش قصد تغيير مسير دارند لاین كندرو و دور برگردان زير پل در حال اجرا است.

به گفته وی، چهار راست‌گرد در شمال و جنوب پل طراحی شده که در حال حاضر رمپ راست‌گرد اتوبان نیایش شرق به شمال بلوار شهرداری و همچنین رمپ راست‌گرد اتوبان نیایش غرب به جنوب بلوار شهرداری و رمپ راست‌گرد بلوار شهرداری شمال به شرق اتوبان نیایش به بهره‌برداری رسیده است.

شهردار منطقه 2 با اشاره به اینکه رمپ راست‌گرد بلوار شهرداری جنوب به غرب اتوبان نیایش در دست اجراست و بزودی به بهره‌برداری خواهد رسید، بیان کرد: واقعیت این است که در حین اجرای این پروژه با موانع اجرایی بسیاری روبرو بوده‌ایم که از میان آن‌ها می‌توان به وجود معارضينی همچون شبكه فاضلاب، خطوط آب، برق، گاز و تلفن نام برد. این قبیل معارضان در عمل موجب كندی پيشرفت عمليات عمرانی می‌شود. 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بهره‌برداری از پل بلوار شهرداری روی اتوبان نیایش»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..