تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عروس و داماد در دام قاتل نامرئی

کد خبر: ۴۴۶۹۶۲

۲  بازدید

خبرگزاری ایسنا: مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی آذربایجان‌شرقی گفت: عروس و داماد با اقدام به موقع اورژانس تبریز و هوشیاری داماد، قاتل نامرئی را ناکام گذاشتند.

«وحید شادی‌نیا» در گفت‌وگویی با اعلام این خبر اظهار کرد: ساعت 4:10 صبح امروز با اطلاع به مرکز اورژانس تبریز مبنی بر سرگیجه هر دو عضو خانواده سریعاً آمبولانس پایگاه چایکنار عازم محل حادثه در خیابان شهید بهشتی شمالی شد.

وی گفت: علت نجات این تازه عروس 19 ساله و داماد 23 ساله از مرگ حتمی ناشی از منوکسیدکربن، جدی گرفتن علائم سردرد و سرگیجه و اطلاع به موقع به اورژانس بوده است.

مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی آذربایجان‌شرقی افزود: کارشناسان اعزامی اورژانس پس از انجام اقدامات پیش بیمارستانی و تحت مراقبت پزشکی هر دو فرد مسموم را به بیمارستان سینا انتقال دادند.

شادی‌نیا خاطرنشان شد: طی پیگیری‌های به عمل آمده وضعیت هر دو، مساعد و رو به بهبود گزارش شده است.

وی یادآور شد: علت حادثه نشت گاز منوکسید کربن از بخاری گازی اعلام شده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عروس و داماد در دام قاتل نامرئی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..