تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




صداوسیما تکذیب کرد: «کوادکوپتر» برای ما نیست

کد خبر: ۴۴۶۹۵۹

۶۰  بازدید

خبرگزاری ایلنا: محمدمهدی رحمتی با اشاره به انتشار اخباری درخصوص تعلق این پرنده به سازمان صداوسیما افزود: ترابری هوایی سازمان در این زمان، نه برنامه‌ای را برای پرواز داشته و نه در آن محل پرنده‌ای را در حال پرواز داشته است.

او گفت: ما امروز درخواستی را برای پرواز ثبت نکرده‌ایم و هیچکدام از پرنده‌های سبک سازمان در آن منطقه در حال پرواز نبودند.

رحمتی افزود: ممکن است تهیه کننده‌ای شخصا، پرنده سبکی داشته و آن را در آن منطقه پرواز داده است که این موضوع هم خیلی بعید بنظر می‌رسد که چنین اتفاقی در محدوده ممنوعیت پروازی خاص در تهران رخ دهد.

رحمتی گفت: همه کسانی که با پرنده‌های سبک کار می‌کنند، محدودیت‌های اصلی و ممنوعیت‌های پروازی تهران را می‌شناسند و اصولا نمازجمعه‌های تهران هیچوقت با پرنده‌های سبک ضبط نمی‌شود بجز ایام ویژه مانند روز قدس، راهپیمایی ۲۲ بهمن و یا نمازجمعه‌ای که مقام معظم رهبری در آن حضور دارند.

رحمتی به خبرگزاری صداوسیما گفت: به غیر از این موارد ما معمولا تصویربرداری هوایی از نمازجمعه نداریم و این موضوع در برنامه معمول سازمان نیست.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «صداوسیما تکذیب کرد: «کوادکوپتر» برای ما نیست»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..