تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




چگونه کفش های ساده را نونوار کنیم

چگونه ها » هنر و سرگرمی » چگونه کفش های ساده را نونوار کنیم

لینک کوتاه | سعیده بریانیان | ۳ دی ۱۳۹۵ چگونه کفش های ساده را نونوار کنیم

اگر کفش های مشکی و ساده ای دارید که از مد افتاده اند یا شما از آنها خسته شده اید، به جای اینکه آنها را دور بریزید یا در کمد حبس کنید، از این چگونه برای آوردن کهکشان به زیر پاهایتان استفاده کنید.

چگونه 1

چگونه کفش های ساده را نونوار کنیموسایل لازم: کفش های مشکی و ساده، رنگ (آبی، صورتی، بنفش، سفید و سیاه)، برس، جلا

2

چگونه کفش های ساده را نونوار کنیمداخل کفش را با روزنامه پرکنید تا کثیف نشود. رنگ آبی پر رنگ و آبی کم رنگ را آماده کنید و اسفنج را در آن بزنید و روی کفش بزنید. محل های مختلف کفش را با طیف آبی پر رنگ و کم رنگ پوشش دهید. اجازه دهید رنگ خشک شود.

3

چگونه کفش های ساده را نونوار کنیمسپس روی آن و جاهای دیگر کمی بنفش بزنید. اجازه دهید خشک شود و صورتی را به کفش اضافه کنید. وقتی خشک شد، از بنفش پررنگ استفاده کنید.

4

چگونه کفش های ساده را نونوار کنیمدر آخرین مرحله و پس از خشک شدن کامل رنگ ها از مقدار زیادی رنگ سیاه استفاده کنید. قرار است این کفش سیاه باشد و رنگ های دیگر از پشت و لابه لای آن بدرخشند.

5

حالا نوبت ستاره هاست. برس را در رنگ سفید فرو کنید . با انگشت روی موها بکشید تا رنگ سفید به شکل اسپری روی کفش پاشیده شود و از بین کهکشان بدرخشند.

6

اجازه دهید کفش حدودا نصفه روز خشک شود. سپس لاک جلا را روی آن اسپری کنید. لاک جلا باعث می شود که رنگ ها درخشش بی نظیری پیدا کنند و کفش ظاهری براق و کلفت داشته باشد. به لاک جلا یک شب کامل فرصت دهید تا خشک شود. کفش های شما آماده است.

بخوانید:  چگونه وان حمام را با گریپ فروت و نمک تمیز کنیم

نکات و هشدارها نیازی نیست کفش های قرینه باشند. در رنگ کردن کفش با اسفنج می توانید به هر طریقی که می خواهید پیش بروید. مراجع http://www.instructables.com/id/DIY-Painted-Galaxy-Shoes/?ALLSTEPS همین‌طور بخوانید درباره نویسنده 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «چگونه کفش های ساده را نونوار کنیم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..