تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




افتتاح خانه رياضيات در شهر غياث الدين جمشيد کاشانی

شهردار کاشان، از افتتاح خانه رياضيات در خيابان غياث الدين جمشيد کاشاني خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران از اصفهان،سيد محمد ناظم رضوي گفت: با همکاري دانشگاه کاشان و با هدف استعداديابي جوانان کاشاني خانه رياضيات در خيابان غياث الدين جمشيد کاشاني افتتاح مي شود.
وي، نقش خيرين مدرسه ساز را مورد تاکید دانست و افزود: خيرين نقش مهمي در احداث مدرسه داشته اند و شهرداري نيز همکاري هاي لازم را براي صدور مجوزهاي لازم براي زمين انجام مي دهد.
شهردار کاشان تاکيد کرد: يکي از افتخارات کاشان در مجموعه مديريت شهري وجود افراد و شخصيت هايي است که در عرصه ملي و بين المللي به فعاليت مشغول هستند و روزگاري در همين کلاس هاي درس و فضاهاي آموزشي به تحصيل مشغول بودند.  
ناظم رضوي با يادآوري اينکه خاطرات دوران مدرسه در ذهن همه ما جاگرفته و محو نشدني است، تصريح کرد: اين خاطرات زمينه و شروع کارهاي بزرگتر در دوره هاي بعدي زندگي است.
شهردار کاشان در ادامه گفت: با هدف افزايش مشارکت پذيري شهروندان و توانمند سازي آنان در امور اجتماعي، فرهنگي و علمي فرهنگسراي ارديبهشت در خیابان کارگر کاشان نیز احداث مي شود.
محمد ناظم رضوي اظهار کرد: با همکاري ستاد بازآفريني شهر به زودي اتفاقات خوبي در حوزه فرهنگ و امور اجتماعي مي افتد.
وي با بيان اينکه فرهنگسراي ارديبهشت در خيابان کارگر به زودي احداث مي شود، تصريح کرد: فرهنگسراي ارديبهشت با هدف افزايش مشارکت پذيري شهروندان و توانمند سازي آنان در امور اجتماعي، فرهنگي و علمي در انتهای خیابان کارگر کاشان و در محل فعلی سازمان خدمات موتوري به زودي احداث مي شود.

انتهای پیام/م




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «افتتاح خانه رياضيات در شهر غياث الدين جمشيد کاشانی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..