تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تحکیم بنیان خانواده اصلی‌ترین نقش زن در جامعه است 

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام و المسلمین ابوالحسن ایزدخواه کارشناس تحکیم بنیان خانواده و استاد اخلاق حوزه علمیه در همایش «خانواده، خاکریز دوم» که به همت ستاد برگزاری همایش خانواده و تعالی جمعیت در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دامغان برگزار شد، اظهار کرد: خوشبخت به کسی می گویند که معنی هر حرفی که بیان می کند و هر کاری که انجام می دهد را بداند.

حجت الاسلام و المسلمین ایزدخواه بیان کرد: معنی دوم خوشبخت این می باشد که هر فرد شگرد انجام هر کاری را بداند و برای مثال معلمی که نداند در عصر فضای مجازی با دانش‌آموز چگونه برخورد کند، خوشبخت نیست.

کارشناس تحکیم بنیان خانواده افزود: خوشبخت کسی است که معنای ولایت، بصیرت، انتظار فرج و زندگی را بداند و فرق حیات و زندگی را درک کند.

استاد اخلاق حوزه علمیه با تأکید بر اینکه زن در تحکیم بنیان خانواده اصلی‌ترین نقش را در جامعه دارد، گفت: نبض جامعه به دست بانوان و مادران است، زن امید و ستون زندگی است و به زندگی سرعت می دهد و زیبایی زن به هنرش در رفتار و برخورد با همسرش است.

عضو نخبگان تبلیغ با بیان آیه « وَ قُلْنا يا آدَمُ اسْكُنْ أَنْتَ وَ زَوْجُكَ الْجَنَّةَ وَ كُلا » تصریح کرد: اینکه می گویند بهشت زیر پای مادر است یعنی زن هر جایی پا بگذارد آنجا بهشت می شود و در این آیه یعنی کار انسان در عالم هستی تنها همین نکته یعنی آرامش است. این انسان آرام است که می تواند خداشناس خوبی بشود و از رسولان، انبیاء و اولیاء الهی پیروی کند و به آموزه‌های دینی عمل کند.

وی افزود: زندگی یعنی اثبات محبت خود به خداوند و اولین علامت آن آرامش داشتن است. برای حفظ آرامش لازم است خود را با دیگران مقایسه نکنیم و با انگیزه و روحیه زندگی کنیم. 

ایزدخواه گفت: یکی از راه‌های تربیت داشتن الگو است، مربی باید خود الگو و حکیم باشد و والدین باید مواظب رفتار و کردارشان در مقابل فرزندانشان باشند تا به عنوان بهترین الگو قرار بگیرند.

به گزارش خبرگزاری بسیج، همایش خانواده خاکریز دوم در شهرستان دامغان ویژه بانوان بسیجی، پایوران سپاه ناحیه شهرستان، متأهلان و کارمندان در ٣ برنامه مجزا برگزار و در این برنامه از بانوان فعال در عرصه تعالی جمعیت به همت علی اکبر علیزاده برمی نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی تقدیر به عمل آمد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تحکیم بنیان خانواده اصلی‌ترین نقش زن در جامعه است »اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..