تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کامیابی‌نیا: عالیشاه و نوراللهی باید می‌رفتند/ امیدوارم جایگزین‌های خوبی برای آن‌ها پیدا کنیم

کامیابی‌نیا: عالیشاه و نوراللهی باید می‌رفتند/ امیدوارم جایگزین‌های خوبی برای آن‌ها پیدا کنیم

ورزش > لیگ برتر - کمال کامیابی‌نیا گفت که پرسپولیس مقابل سیاه‌جامگان روز خوبی داشت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ کمال کامیابی‌نیا پس از پیروزی سه بر صفر تیمش مقابل سیاه جامگان مشهد گفت: خدا را شکر توانستیم بازی روانی به نمایش بگذاریم. تماشاگران هم آمدند و ما را حمایت کردند. خدا را شکر که در روز خوبمان توانستیم پیروز شویم. بهترین موقع به گل رسیدیم و پس از آن نیز بر بازی سوار شدیم.
او درباره جدایی عالیشاه و نوراللهی از باشگاه پرسپولیس گفت: به هر حال آنها سرباز شدند و باید می‌رفتند. امیدوارم باشگاه بتواند جایگزین‌های خوبی برای آنها انتخاب کند. ما در آسیا هم هستیم و نیم فصل دوم لیگ نیز بسیار سخت است و فکر می‌کنم در آینده هر 4 روز به 4 روز بازی خواهیم داشت.
43 43




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کامیابی‌نیا: عالیشاه و نوراللهی باید می‌رفتند/ امیدوارم جایگزین‌های خوبی برای آن‌ها پیدا کنیم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..