تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مارادونا در آستانه بازگشت به ناپولی

کد خبر: ۴۴۶۹۱۵

۱۴۲  بازدید

مدیربرنامه های مارادونا فاش کرد که سران ناپولی برای بازگشت او به این تیم در بخش کادر مدیریتی با او مذاکراتی داشته اند.

ورزش سه: بدون شک درخشانترین دوران تاریخ باشگاه ناپولی با درخشش مارادونا رقم خورد و بازکشت او می تواند بهترین خبر برای هواداران این تیم باشد.

 

مدیر برنامه مارادونا گفت: "بازگشت مارادونا به ناپولی؟ مذاکرات آغاز شده است اما مارادونا کسی است که علاقمند است در زمین مسابقه بوده، فضای رختکن را حس کند و با بازیکنان ارتباط نزدیکی داشته باشد.

مارادونا در آستانه بازگشت به ناپولی

مارادونا می تواند گزیه مناسبی برای مدیریت باشد زیرا عشق و علاقه او به ناپولی بی قید و شرط است و خصوصا با هواداران رابطه نزدیکی دارد.

در تاریخ 16 ژانویه، مارادونا به همراه الساندرو سیانی در سن کارلو حضور پیدا خواهد کرد تا داستان را روایت کنند. کسی مانند مارادونا باید جایگاه رفیعی در ناپولی داشته باشد".




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مارادونا در آستانه بازگشت به ناپولی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..