تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




انسان قرون وسطایی چگونه بود؟

آفتاب‌‌نیوز :

به نقل از لایو ساینس، «کریس رین»، یک انسان‌شناس و جمجمه‌شناس فعال در حوزه پزشکی قانونی در اسکاتلند با استفاده از ترکیبی از فناوری و تکنیک‌های عملی، چهره یک زن جوان، یک کشیش و اسقف را بر اساس اسکلت‌های کشف شده در سال ۱۹۷۵ توسط باستان‌شنان، بازسازی کرد.

او در این باره توضیح داد: «نمی‌خواستم این چهره‌ها شبیه یک مجسمه دیجیتالی به نظر برسند، بنابراین برای ماهیچه‌ها از موم مجسمه‌سازی استفاده کردم و سپس آن‌ها را به همان روشی که جمجمه‌ها اسکن شده بود اسکن کردم و سپس با انتخاب عکس‌های چند فرد مختلف که شبیه مدل سه‌بعدی هستند ادامه دادم و در انتها آن‌ها را روی جمجمه قرار دادم».

نتیجه به‌دست آمده سه مدل بازسازی سه بعدی کاملا واقعی از این افراد درگذشته‌ای متعلق به قرون وسطا است که از هوش مصنوعی برای احیای آن‌ها استفاده شده است، چنان که طوری حرکت کنند، پلک بزنند و حتی لبخند بزنند که گویی هنوز زنده هستند.

این سه اسکلت در سال ۱۹۵۷ به طور تصادفی توسط کارگردان و درون یک دخمه قرون وسطایی در اسکاتلند کشف شده بودند و تا کنون اطلاعات کمی از آن‌ها به‌دست آمده است.

در ویدئو زیر چگونگی بازسازی این چهره‌ها به تصویر کشیده شده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «انسان قرون وسطایی چگونه بود؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..