تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




متخلفان اقتصادی در قزوین 340 میلیارد جریمه شدند

به‌گزارش  رکنا از قزوین، علیرضا حسن پور در این باره اظهارداشت: در نیمه نخست سال جاری، هفت هزار و ۹۰ فقره پرونده تخلف اقتصادی در زمینه کالا و خدمات، بهداشت و درمان، قاچاق کالا و ارز در شعب تعزیرات حکومتی استان قزوین تشکیل شده است.

وی بیان کرد: پرونده های تشکیل شده در بخش کالا و خدمات با افزایش ۲۸ درصدی و پرونده های قاچاق ۱۰۴ درصد و پرونده های بهداشتی ۵۷ درصد در مقایسه با مدت مشابه سال قبل کاهش داشته است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین یادآورشد: بیشترین تخلفات صنفی ثبت شده در این مدت مربوط به درج نشدن قیمت با ۳۶ درصد، گران فروشی و کم فروشی با ۳۳ درصد و رعایت نکردن شیوه نامه های بهداشتی با هشت درصد است.

Capture

حسن پور افزود: در زمینه اتحادیه های صنفی نیز بیشترین پرونده های تخلف به ترتیب مربوط به واحدهای صنفی نانوایان، خواربار فروشان و مرغ و ماهی بوده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین اظهارداشت: با توجه به شرایط اقتصادی جامعه با متخلفان و برهم زنندگان امنیت اقتصادی جامعه با قاطعیت برخورد می کنیم.

وی گفت: با توجه به افزایش نسبی پرونده های تخلف تلاش کرده ایم، مدت زمان رسیدگی به حداقل زمان ممکن با میانگین هشت روز برای هر پرونده کاهش داده شود.

لیلا بیگدلی/ قزوین




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «متخلفان اقتصادی در قزوین 340 میلیارد جریمه شدند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..