تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیام وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پی درگذشت مرحوم علی عاشوری

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، متن کامل پیام سید رضا صالحی به این شرح است:

«ماعندکم ینفد و ما عندالله باق

همکار گرانقدرمان مرحوم علی عاشوری چشم از جهان فرو بست و بال در افلاک کشید تا در پیشگاه حضرت دوست مقامی شامخ و جایگاهی رفیع یابد. آن زنده‌یاد از خدمتگزاران دیرینه کتاب و کتابخوانی بود و نام و یادش همواره بر صحیفه دل خدمتگزاران فرهنگ این مرز و بوم جاودان خواهد ماند. درگذشت نابهنگام این همکار تلاشگر و خدوم را به خانواده محترم آن مرحوم، همه همکاران و فعالان حوزه نشر و آنان که دل در گرو فرهنگ این مرز و بوم دارند تسلیت می‌گویم و از درگاه خداوند جان آفرین می‌خواهم روح پاکش را در فردوس برین زانو به زانوی اولیای حق به آسودگی و آرامش برساند و به بازماندگان آن مرحوم شکیبایی، سلامتی و عزت دنیا و آخرت عنایت فرماید.»




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیام وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پی درگذشت مرحوم علی عاشوری»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..