تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




امنیت کشور را باید حول محور وحدت جستجو کرد

نشست علمای شیعه و سنی در فرمانداری آزادشهربه گزارش ایکنا از گلستان، حجت‌الاسلام شهابی امام جمعه آزادشهر در نشست ائمه جمعه شیعه و سنی با محوریت برنامه‌ریزی گرامیداشت هفته وحدت که امروز، 11 مهر در فرمانداری شهرستان آزادشهر برگزار شد، وحدت را پایه و اساس اسلام و امنیت را در محور وحدت قطعی دانست و تصریح کرد: آشوبگران آسایش مردم را نمی‌خواهند و دشمن آشوب بپا می‌کند تا نفعی از آن ببرد تخریب اموال عمومی و قتل و غارت کار دشمن است که از آشوب سود می‌برد آشوبگر به کشور و ملت خیانت می‌کند.

امام جمعه آزادشهر تصریح کرد: یکی از مهمترین حیله‌های دشمن و در اصل کهنه‌ترین سیاست آنان ایجاد اختلاف بین مذهب شیعه و سنی و تکه تکه کردن جوامع اسلامی است تا به مصالح و منافع خودشان دست پیدا کنند.

حجت‌الاسلام شهابی اظهار کرد: زمانی که ما تمرکز خود را بر استقرار صلح، هماهنگی با هدف برخورداری از یک زندگی مسالمت‌آمیز در سایه اسلام قرار می‌دهیم هر دو مقوله همدلی و همراهی راه حل و درمان واقعی و قطعی برای نیل به این هدف به‌شمار می‌روند.

امام جمعه آزادشهر تصریح کرد: امروزه بیش از هر زمان دیگر جهان اسلام در مقابل یاغی‌گری و زیاده‌خواهی‌های برنامه‌ریزی شده دشمنان نیاز به وحدت همدلی و همراهی دارند؛ مبنای این وحدت قرآن کریم و سنت نبوی است که محور مشترک تمام مذاهب و فرق است؛ بنابراین برجسته کردن این مشترکات راه را بر تفرقه‌افکنان مسدود می‌کند و باید گفت وجه تمایزها و فروعات فقهی مورداختلاف بسیار جزیی و کم اهمیت‌تر از آن است که وحدت را خدشه‌دار بکند.

حجت‌الاسلام شهابی اظهار‌کرد: امروز وحدت اسلامی از جایی آغاز می‌شود که نسبت به اختلاف موجود بین مسلمانان شجاعانه داوری کرده و نشان دهیم که این گزاره‌هایی که کشورهای غربی آن را ترسیم می‌کنند گزاره‌های اسلامی نیست.

همچنین در این جلسه هریک از مسئولین نظرات و پیشنهادات خود را مبنی بر گرامیداشت هفته وحدت در استان ارائه کردند.

انتهای پیام



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «امنیت کشور را باید حول محور وحدت جستجو کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..