تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تاکید اژه‌ای بر رسیدگی سریع به پرونده جان‌باختگان حوادث اخیر

اگر اعتراض با آشوب، اغتشاش و غارت اموال عمومی و مردم همراه شد، اگر اعتراض با فحاشی، آتش زدن اموال مردم، ایجاد ناامنی و کشتار مردم همراه شد، دیگر اعتراض نیست و با چنین رفتار‌های هنجارشکنانه‌ای برخورد جدی خواهد شد.

رئیس قوه قضائیه گفت: در جریان اغتشاشات اخیر برخی نیرو‌های امنیتی، انتظامی، بسیجی و مردم جان باخته‌اند که پرونده‌هایی تشکیل شده است و ضرورت دارد که این پرونده‌ها با قید فوریت رسیدگی و ضاربان آن‌ها شناسایی شوند.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام و المسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای در نشست شورای عالی قضایی با اشاره به حوادث و ناآرامی‌های اخیر گفت: اعتراض یک کنش در مقابل حرف، قول یا تصمیمی است که دیگران به هر دلیلی با آن مخالف هستند که براساس اصل ۲۷ قانون اساسی پذیرفتنی است.

وی گفت: اگر اعتراض با آشوب، اغتشاش و غارت اموال عمومی و مردم همراه شد، اگر اعتراض با فحاشی، آتش زدن اموال مردم، ایجاد ناامنی و کشتار مردم همراه شد، دیگر اعتراض نیست و با چنین رفتار‌های هنجارشکنانه‌ای برخورد جدی خواهد شد.

رئیس قوه قضائیه ادامه داد: در جریان اغتشاشات اخیر برخی نیرو‌های امنیتی، انتظامی، بسیجی و مردم جان باخته‌اند که پرونده‌هایی تشکیل شده است و ضرورت دارد که این پرونده‌ها با قید فوریت رسیدگی و ضاربان آن‌ها شناسایی شوند.

وی افزود: بخشنامه‌ای هم در روز‌های اخیر توسط دادستان کل کشور برای رسیدگی به پرونده افرادی که در جریان اغتشاشات دستگیر می‌شوند صادر شده که ضرورت دارد، رسیدگی‌ها با جدیت ادامه پیدا کند.

کانال عصر ایران در تلگرام 15 سال پیش در چنین روزی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تاکید اژه‌ای بر رسیدگی سریع به پرونده جان‌باختگان حوادث اخیر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..