تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مرگ تلخ اعضای یک خانواده با منقل زغالی در همدان / انتقال اجساد به پزشکی قانونی

به گزارش رکنا؛ این حادثه در یکی از باغ‌های شهر سرکان واقع در استان همدان اتفاق افتاد. ماجرا از این قرار بود که 3 عضو یک خانواده شامل مرد ۵۳ساله و 2زن ۴۰ و ۷۸ساله که مادر، دختر و پسر خانواده بودند تصمیم گرفتند شب را در باغ‌شان بگذرانند و برای گرم کردن چادر مسافرتی که در آن حضور داشتند به اشتباه از منقل زغالی استفاده کردند. همین اشتباه کافی بود تا هر 3نفر دچار گازگرفتگی شوند و جان خود را از دست دهند.

سرهنگ رضا نوری، فرمانده انتظامی شهرستان تویسرکان در این‌باره گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی مبنی بر فوت مشکوک 3نفر در یکی از باغ‌های شهر سرکان، بلافاصله تیمی از عوامل انتظامی کلانتری۱۲ سرکان به‌همراه دیگر نیروهای امدادی به‌منظور رسیدگی به اتفاق رخ داده به محل حادثه اعزام شدند. وی ادامه داد: براساس گزارش مأموران و طبق اعلام نظر کارشناسان اورژانس شهرستان این افراد به‌علت روشن کردن وسایل گرمازای غیراستاندارد (منقل زغالی) در چادر و استنشاق گاز مونواکسید کربن، دچار مسمومیت شده و جان خود را از دست داده بودند.

وی با اشاره به اینکه اجساد متوفیان برای ادامه تحقیقات به پزشکی قانونی منتقل شد، گفت: پس از هماهنگی با دادستان و کسب دستور با حضور عوامل پلیس آگاهی شهرستان در محل حادثه اقدامات لازم برای تشکیل پرونده و سیر مراحل قانونی انجام شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مرگ تلخ اعضای یک خانواده با منقل زغالی در همدان / انتقال اجساد به پزشکی قانونی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..