تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




محبوبیت بالای «جزیره پویا» میان کاربران اندرویدی؛ میزان دانلود dynamicSpot از 1 میلیون فراتر رفت

اپل هر ساله گوشی‌های آیفون را با ویژگی‌های جدیدی معرفی می‌کند که مورد توجه زیادی قرار می‌گیرند. درباره سری آیفون 14، در مدل‌های پرو «جزیره پویا» (Dynamic Island) بیشتر مورد توجه قرار گرفت و حتی برخی اپ‌ها این قابلیت‌ را به گوشی‌های اندرویدی آوردند. یکی از آن‌ها، dynamicSpot نام دارد که حالا میزان دانلود آن از یک میلیون بار عبور کرده است.

هم گوشی‌های سری آیفون 14 و هم برنامه dynamicSpot عمر بالایی ندارند و این اپلیکیشن اخیرا منتشر شده است. هدف DynamicSpot یه چیز است: شبیه‌سازی جزیره پویا آیفون‌های جدید در گوشی‌های اندرویدی و این هدف مورد استقبال کاربران قرار گرفته است.

شما در این برنامه می‌توانید یه طراحی بیضی شکل به بالای نمایشگر گوشی اندرویدی‌تان اضافه کنید، البته امکان شخصی‌سازی و تغییر محل قرارگیری آن وجود دارد. این برنامه اگرچه نمی‌توانید عملکردی مشابه آیفون‌ها را در اختیارتان قرار دهید، اما می‌توانید تجربه جزیره پویا را تا حدودی در اختیارتان قرار دهید. برای آشنایی بیشتر با dynamicSpot، پیشنهاد می‌کنیم بررسی دیجیاتو از این اپ را بخوانید.

استقبال کاربران اندرویدی از جزیره پویا

اما چیزی که اکنون مورد توجه بسیاری از سایت‌ها قرار گرفته، محبوبیت dynamicSpot در بین کاربران اندرویدی است که به اولین نقطه عطف بزرگ خود دست پیدا کرده. علاوه بر بیش از یک میلیون بار دانلود در استور گوگل پلی، این برنامه اخیرا در لیست 10 اپلیکیشن برتر APKMirror نیز دیده شده است.

با درنظر گرفتن میزان دانلود این برنامه، می‌توان ادعا کرد که کاربران اندرویدی درباره حضور جزیره پویا و نحوه عملکرد آن در گوشی‌های خود کنجکاوند و به آن علاقه نشان می‌دهند.

با وجود محبوبیت این برنامه در بین کاربران، هنوز مشخص نیست که تولیدکنندگان گوشی‌های اندرویدی چه زمانی از این طراحی در دستگاه‌های خود استفاده خواهند کرد. اخیرا گوشی شیائومی CIVI 2 با روزنه کپسولی شکل در بالای نمایشگر خود معرفی شده بود که هرچند نمی‌توان از آن به عنوان جزیره پویا یاد کرد، اما از نظر طراحی به آیفون 14 پرو شباهت دارد. علاوه بر این، در گزارش دیگری گفته شده بود که ظاهرا شیائومی و ریلمی در حال بررسی این قابلیت برای گوشی‌های خود هستند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «محبوبیت بالای «جزیره پویا» میان کاربران اندرویدی؛ میزان دانلود dynamicSpot از 1 میلیون فراتر رفت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..