تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی در داخل استان قزوین پیگیری و حل می‌شود

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از  صبح قزوین؛ محمد مهدی اعلایی در جلسه کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان که عصر امروز در سالن جلسات استانداری قزوین برگزار شد، اظهار کرد: هدف از تشکیل این جلسات ورود به بن‌بست‌هایی است که برای صنایع ایجاد می‌‌شود.

وی افزود: برای حل مشکلات واحدهای تولیدی، لازم است مدیران با دیدگاه مثبت عمل کرده و امور مالیاتی استان نیز رویکرد حل مسئله را برای رفع موانع این واحدها مد نظر قرار دهد.
 

استاندار قزوین در پایان بیان کرد: برای حل مشکلات واحدهای تولیدی، موضوعات مربوط به استان در داخل پیگیری و موضوعی که در حیطه اختیارات استان نیست به ستاد ملی تسهیل و رفع موانع تولید ارجاع داده می‌شود.
 

گفتنی است در این جلسه مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی استان از جمله شرکت لوله و اتصالات چدنی(کلاج)، مایوان موتور، شرکت بهداشتی دکتر عبیدی و شرکت تولیدی هفت الماس با موضوع تمدید مجوز فعالیت، پرداخت تسهیلات، تأمین برق و مشکلات امور مالیاتی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
 

شرکت لوله و اتصالات چدنی(کلاج) از جمله شرکت‎‌های فعال تولید شمش آلیاژی فولادی مستقر در شهر صنعتی البرز بوده که فرصت اشتغال را برای 150 نفر فراهم کرده است.
 

از جمله موضوعات درخواستی این شرکت، قبول اعتبار ارزش افزوده فروشندگان مواد اولیه از سال 91 لغایت 95 و برگشت اعتبار خرید در زمان رسیدگی و خارج نمودن شرکت از شمولیت تبصره 3 ماده 147 مربوط به سال 95 لغایت 98 امور مالیاتی است.
 

شرکت مایوان موتور جزو شرکت‎‌های طرح ستاد تسهیل و موانع تولید واقع در شهر صنعتی خرمدشت بوده که پیشرفت فیزیکی 35 درصدی دارد و ایجاد اشتغال برای یکهزار و 800 نفر در آن پیش‌بینی شده است.
 

محصولات این شرکت در حوزه انواع خودروسواری، کامیون و کامیونت است.
 

موافقت کارگروه برای صدور پرداخت تسهیلات به مبلغ ۲۰۰۰ میلیارد تومان توسط بانک ملت را می‌توان از جمله درخواست‌ها و مشکلات شرکت عنوان کرد.
 

شرکت بهداشتی دکتر عبیدی از شرکت‌های تولید محصولات بهداشتی، مواد اولیه و مکمل دارویی با پیش‌بینی اشتغال‌زایی برای 500 نفر و مستقر در شهرک صنعتی لیا است که رشد 40 درصدی را به خود اختصاص می‌دهد.
 

باتوجه به اینکه شرکت اقدام به درخواست برق مورد نیاز از شرکت شهرک‌های صنعتی نموده و بنابر اعلام شرکت شهرک‌ها امکان تامین برق مورد نیاز شرکت (سه فقره جواز تأسیس با میزان برق ۲۵۰ کیلووات_۴۵۰کیلوات و ۱۳۵۰ کیلوات) میسر نبوده و برای هر قطعه زمین امکان تامین برق ۲۹۰ کیلو وات میسر است، این مقدار پاسخگوی نیاز واحد نیست.
 

شرکت فعال تولیدی هفت الماس به عنوان تولیدکننده ورق‌های فولادی با اشتغالزایی 910 نفر واقع در روبه‌روی شهر محمدیه است.
 

مجوز همکاری برای شرکت در حد اعتباری برای مشارکت در واردات به منظور تامین مواد اولیه تا سقف ۵۰۰ میلیارد ریال و خدمات حواله‌های ارزی برای نقل و انتقال ارز به منظور خرید کالای مورد نیاز بانک سپه شهر صنعتی البرز از جمله درخواست‌ها و موضوعاتی بود که در این جلسه عنوان شد.
 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی در داخل استان قزوین پیگیری و حل می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..