تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تحریم‌ها علیه ایران نشان‌دهنده نفاق مدرن آمریکا است/ آمریکا و همپیمانانش جز ضربه زدن به ملت ایران هدف دیگری را ندارند

ساعت: 10:39 منتشر شده در مورخ: 1401/07/11 شناسه خبر: 1900793

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری:

عسگر دیرباز گفت: آمریکا وهمپیمانانش زیر دستکش مخملی، دست چدنی داشته و به جز ضربه زدن به ملت ایران هدف دیگری را ندارند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ آیت الله عسگر دیرباز در گفت و گو با خبرنگار اروم نیوز با اشاره به اینکه با پیروزی انقلاب اسلامی، منافع آمریکا و ابرقدرت ها در ایران اسلامی به خطر افتاد، اظهار کرد: همین امر سبب دشمنی، آنها با انقلاب و نظام و ملت ایران اسلامی شد.

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری افزود: انقلاب اسلامی ایران به راه صحیح خودش با رهبری های داهیانه مقام معظم رهبری ادامه می دهد وهمچنان افکار عمومی منطقه و کشورهای اسلامی و دنیا تحت تاثیر قرار دارند.

وی گفت: پیام رهایی بخش که انقلاب اسلامی دارد و موجب می شود که افراد زیر باز ظلم نرفته و در مقابل ظالم بایستند، تاثیرات مثبت خود را داشته و این پیام انقلاب اسلامی به برکت خون شهدا ورهبری های داهیانه مقام معظم رهبری و پایداری ملت شریف ایران همچنان پیشروی کرده و تاثیر خود را در جهان می گذارد.

دیرباز تصریح کرد:در همین راستا وقتی مسئله تحریم مطرح شد و در دل آن مسئله برجام بوجود آمد، ملت ایران بسیار مقاومت کردند و به خاطر انقلاب و آرمان های شهدا، امام و رهبری همچنان به ایستادگی و مقاومت خود ادامه می دهند.

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری افزود: در این میان، آمریکا و رژیم صهیونیستی و سایر دشمنان مطابق فرمایشات رهبر معظم انقلاب، زیر دستکش مخملی، دست چدنی داشته و به جز ضربه زدن به ملت ایران هدف دیگری را ندارند.

وی با تاکید بر اینکه باید اینها را بشناسیم، اظهار کرد: ملت بصیر ایران اسلامی، چهره بزک کرده دشمنان انقلاب را خوب می شناسند و باطن ظالمانه و کودک کش و مظلوم کش آنها را می شناسند.

دیرباز تصریح کرد: اینها مصداق “نفاق مدرن”هستند که خیلی بزک کرده و با پوشش عامه پسند خود را نشان داده ولی در باطن می خواهند بیشترین ضربه و در واقع ضربه سنگینی را وارد سازند.

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری گفت: باید مشخصات و شاخصه های که نفاق مدرن مانند آمریکا، رژیم صهیونیستی و همپیمانان آنها را به مردم شناساند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تحریم‌ها علیه ایران نشان‌دهنده نفاق مدرن آمریکا است/ آمریکا و همپیمانانش جز ضربه زدن به ملت ایران هدف دیگری را ندارند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..