تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کشتی‌گیران بجنوردی طلایی شدند/ امیر محمدی پهلوان پهلوانان جهان شد

ساعت: 10:41 منتشر شده در مورخ: 1401/07/11 شناسه خبر: 1900805

چهارمین دوره مسابقات جهانی عشایری و روستایی، در رشته کشتی پهلوانی در تاریخ ۹ و ۱۰ مهرماه به میزبانی کشور ترکیه برگزار شد و کشتی گیران بجنوردی توانستند طلای این مسابقات را از آن خود کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصراترک، چهارمین دوره مسابقات جهانی عشایری و روستایی، در رشته کشتی پهلوانی در تاریخ ۹ و ۱۰ مهرماه به میزبانی کشور ترکیه برگزار شد.

در پایان این رقابت‌ها در وزن ۸۰ کیلوگرم حمید الهیان از بجنورد توانست با شکست تمام رقبای خود گردن آویز طلا گرفت و در نهایت در سنگین وزن امیر محمدی کشتی گیر خوش اخلاق و خوش فکر کشورمان توانست با ارائه کشتی‌های زیبا و با غلبه بر تمامی حریفان خود ضمن ایستادن بر سکوی قهرمانی عنوان پهلوان جهان را کسب کند. 

همچنین در پایان مسابقات نفرات برتر کشتی‌های سنتی جهان در مسابقات جایزه بزرگ به مصاف هم رفتند که باز هم پهلوان سنگین وزن کشورمان امیر محمدی ضمن غلبه بر تمامی حریفان عنوان پهلوان پهلوانان جهان را از آن خود کرد. 
این عنوان بی سابقه‌ترین و تاریخی‌ترین عنوان در رشته کشتی پهلوانی است که امروز امیر محمدی آن را کسب کرد.

امیرمحمدی، متولد ۲۳ آبان ۱۳۷۰ در بجنورد، کشتی‌گیر آزادکار تیم ملی ایران است، وی عضو ثابت تیم ملی ایران در جام های جهانی کشتی آزاد در سال های ۲۰۱۶ و ۲۰۱۷ و قهرمان دانشجویان جهان ۲۰۱۷ و نائب قهرمان ارتش های جهان ۲۰۱۸ بوده است.

از سایر افتخارات وی می‌توان به مدال نقره بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی ۲۰۱۷ باکو و مدال نقره قهرمانی جوانان آسیا ۲۰۱۱ جاکارتا اشاره کرد.

انتهای پیام/ 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کشتی‌گیران بجنوردی طلایی شدند/ امیر محمدی پهلوان پهلوانان جهان شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..