تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




احترام به دختر؛ الگوی تربیتی اهل بیت (ع)

۱۰:۴۲ - ۱۱ مهر ۱۴۰۱

۸۲۵۱۰۸۵

۱۰:۴۲ - ۱۱ مهر ۱۴۰۱

۸۲۵۱۰۸۵

دانلود PDF

دانلود PDF

حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا تراشیون، کارشناس مذهبی، در رابطه با سبک تربیت فرزندان به شیوه امام حسین (ع) بیان کرد: در شب‌های واقعه کربلا، حضرت رقیه (س) به خیمه اباعبدالله الحسین (ع) می‌آمدند و سجاده پدرشان را پهن و جای نماز خواندن پدر خود را آماده می‌کردند و با وجود سن کمی که داشتند پدرشان را مورد محبت قرار می‌دادند.

این کارشناس مذهبی گفت: امام حسین (ع) ادب و احترام برای همه فرزندانشان و همچنین، حضرت سکینه (س) قائل بودند؛ به طوری که وقتی حضرت (ع) برای وداع‌های آخرشان در واقعه کربلا آمدند و حضرت سکینه (س) هم پدر بزرگوار خود را صدا کردند، اباعبدالله الحسین (ع) با وجود این که در معرکه جنگ بوده و اصحابشان به شهادت رسیده بودند و دشمن در حال هلهله کردن و شرایط سخت میدان نبرد وجود داشت، برگشتند و از اسب پیاده شدند و مقابل دخترشان قرار گرفتند تا با حضرت سکینه (س) چهره به چهره شوند؛ به طوری که روی زانو‌های خود نشستند و با حضرت سکینه (س) گفتگو کردند و در حقیقت، این مکتب تربیتی است و حتماً باید برای پدر‌ها الگو باشد. 

 حجت الاسلام والمسلمین تراشیون افزود: وقتی می‌گوییم دختر، ریحانه است و بوی بهشت می‌دهد به این دلیل است که اهل بیت (ع) به طور عملی این موضوع را به ما نشان داده اند که چگونه باید به دختران احترام گذاشت.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «احترام به دختر؛ الگوی تربیتی اهل بیت (ع)»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..