تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




Dark Riddle: Classic 1.0.7 – بازی ماجراجویی معمای تاریک: کلاسیک + مود

Dark Riddle: Classic v1.0.7 + Mod – بازی معمای تاریک: کلاسیک مخصوص اندروید
نسخه معمولی + نسخه مود (سیب بی نهایت) به صورت جداگانه
تست شده با اجرای افلاین

Dark Riddle: Classic – معمای تاریک: کلاسیک نام یک بازی در ژانر ماجراجویی است که توسط استودیو بازی سازی PAGA GROUP برای دستگاه های اندروید منتشر شده است.  Dark Riddle: Classic یک بازی ماجراجویی اول شخص و جهان باز است که با استفاده از المان های مرسوم این سبک و چاشنی المان پنهان کاری توانسته گیم پلی ای را ارائه کند که بسیار یونیک است و قطعاً برای علاقه مندان به این سبک جذاب و هیجان انگیز و سرگرم کننده خواهد بود. استودیو بازی سازی PAGA GROUP پیش از بازی Dark Riddle: Classic بازی Dark Riddle را عرضه کرده بود که این بازی به سرعت محبوبیت پیدا کرد و با بیش از 10.000.000 دانلود مورد توجه گیمر ها قراره گرفت. بازی Dark Riddle یک بازی ماجراجویی اول شخص با المان های پنهان کاری بود که از یک ساختار مرحله ای استفاده می کرد. شما در نقش یک همسایه بودید که با دیدن کار های مشکوک همسایه های دیگر سعی می کردید بدون اینکه توسط همسایه ها و یا دوربین های مدار بسته آنها دیده شوید به خانه هایشان نفوذ کنید و سر از کار های مخفی آنها در بیاورید. بازی Dark Riddle: Classic هم تفاوت چندانی با بازی Dark Riddle ندارد و بنا به گفته سازندگان یک بخش از همان بازی اورجینال است که به دلیل درخواست بسیار زیاد طرفداران به صورت یک بازی جداگانه عرضه شده است. اما این بازی هم بسیار مورد توجه طرفداران قرار گرفت و با بیش از 1.000.000 دانلود رکورد دیگری را برای سازندگان این بازی به ثبت برساند. طبق معمول، در این بازی هم همسایه شما در حال انجام دادن یک کار مشکوک دیگر است و به شدت حیاط خانه خودش را با استفاده از دوربین های مدار بسته محافظت کرده است. شما باید بدون دیده شدن وارد خانه او شوید و سر از کارش در بیاورید.

Dark Riddle Classic

اما ممکن است در بازی Dark Riddle: Classic به درب ها و یا پنجره های بسته بر بخورید و نتوانید از حصار خانه عبور کنید. به همین دلیل باید به صورت آگاهانه در محیط بازی جست و جو کنید تا بتوانید آیتم هایی مثل جعبه، کلید، آجر، و… را پیدا کنید تا بتوانید از روی حصار ها بپرید و درب های قفل را باز کنید و یا شیشه ها را بشکنید و از این طریق وارد خانه همسایه تان شوید. البته آیتم های دیگری مثل سیب، شوکر، دوربین شکاری، و… هم در بازی هستند که باید آنها را هم پیدا کنید. این آیتم ها به شما کمک می کنند زمانی که لو رفتید و همسایه شما را پیدا کرد، او را برای چند ثانیه گیج کنید و بتوانید از دستش فرار کنید. در مجموع باید گفت جدا کردن این بخش و تبدیل آن به یک بازی جداگانه بسیار هوشمندانه بوده است. المان های بازی های ماجراجویی اول شخص جهان باز و پنهان کاری مثل بازی اول به خوبی در بطن بازی جای داده شده است و تجربه منحصر به فردی را به ارمغان آورده است. ممکن است در ابتدا به نظر برسد به دلیل محتوای محدود تر این بازی، ساختار بازی قبلی نتواند آنطور که باید و شاید جوابگوی این بازی باشد، اما هر چه بیشتر در بازی پیشروی کنید چالش های مختلف بازی باعث می شوند به کلی در بازی غرق شوید و اصلاً احساس کمبود محتوا و یا یکنواخت بودن نکنید. جهان بازی بسیار گسترده است و مپ بازی داری لوکیشن ها و ماموریت های بسیار زیادی است که از طریق مینی مپ می توانید آنها را پیدا کنید. محیط اطراف تان به صورت تعاملی است و کنترل های آسان بازی به راحتی شما را قادر می سازند تا بتوانید از طریق جوی استیک مجازی کاراکتر تان را کنترل کنید و از طریق دکمه های مجازی با آیتم های مختلف تعامل کنید. فضای گرافیکی بازی بسیار عالی و چشم نواز است و طراحی هنری جهان بازی و کاراکتر ها استایل کارتونی و وکسلی دارد. صداگذاری ها هم در نوع خودشان جالب هست و خصوصاً موسیقی متن بازی در هنگام فرار کردن از دست همسایه با ریتم تندش اتمسفر هیجان انگیز بازی را بیش از پیش جذاب می کند. Dark Riddle: Classic توانسته امتیاز 4.3 از 5.0 را در مارکت اندروید به دست بیاورد و تیم فارسروید قصد دارد این بازی را به صورت تست شده و کاملاً رایگان در دو نسخه اصلی و نسخه مود شده و بدون محدودیت در اختیار شما عزیزان قرار دهد. هم اکنون می توانید این بازی را از طریق لینک های مستقیمی که در انتهای مطلب قرار داده ایم دانلود کنید و از اجرای آن لذت ببرید!

تغییرات نسخه 1.0.7 تغییراتی در دسترس نیست!

نقد و بررسی ها 0



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «Dark Riddle: Classic 1.0.7 – بازی ماجراجویی معمای تاریک: کلاسیک + مود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..