تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تکلیف من با استقلال آخر فصل مشخص می‌شود

تکلیف من با استقلال آخر فصل مشخص می‌شود

محمد محبی یکی از کلیدی ترین نفرات استقلال است و با زدن ۲ گل برای این تیم در تلاش است تا باز هم آمار گلزنی خود را بالاتر ببرد. گلزنی او در دو بازی آخر استقلال نشان می‌دهد که این بازیکن روند صعودی را در پیش گرفته است. خبرورزشی با محبی گفت و گویی داشته که آن را می‌خوانید:

به یک برد خوب و ارزشمند مقابل گل گهر دست پیدا کردید. از بازی بگو.

بازی مهم و حساسی بود و ما برای برد در این بازی خیلی تلاش کردیم و کادر فنی و آنالیز ما هم نقاط ضعف و قوت حریف را به خوبی مشخص کرده بود. به اعتقاد من بهتر از گل گهر بازی کردیم و شایسته کسب ۳ امتیاز بودیم که خوشبختانه به آن رسیدیم.

پنالتی هم که برای استقلال گرفته شد،با اعتراض گل گهری‌ها همراه شد.

این اعتراض به نظرم معنایی نداشت و چیزی که من دیدم پنالتی صد در صد بود و جای بحثی هم نداشت.

خودت هم دوباره موفق به گلزنی برای استقلال شدی.

از این که توانستم برای تیمم گل بزنم خوشحالم اما قبلا هم گفتم فرقی ندارد چه کسی برای استقلال گل بزند و برای ما مهم موفقیت تیمی است. حالا من گل بزنم یا هم تیمی‌ام فرقی ندارد مهم نتیجه دادن تلاش‌های ما است که خوشبختانه در بازی با گل گهر هم این اتفاق رقم خورد.

این ۳ امتیاز چقدر برای شما اهمیت داشت؟

خیلی. به هر حال ما با برد مقابل نساجی به تعطیلات رفته بودیم و خیلی برایمان مهم بود که بعد از تعطیلی هم بتوانیم به برد برسیم.همه می‌دانند برتری در سیرجان کار سختی است.مخصوصا که گل گهر هم تیم خوبی بود و آن‌ها تاکتیکی کار می‌کردند اما همان طور که گفتم ما بهتر از آن‌ها بودیم که توانستیم به برد برسیم.

یک فلش بک بزنیم به زمان حضورت در استقلال. چرا حضورت در استقلال این قدر زمان برد؟

استقلال یکی از باشگاه‌های بزرگ دنیا است و من از حضور در این تیم خیلی خوشحالم.آرزوی هر بازیکنی است که به استقلال بیاید و من هم دوست داشتم زودتر از این‌ها به استقلال بیایم اما اتفاقاتی افتاد که از دست من خارج بود و همین تغییر مدیریت باشگاه ما در پرتغال باعث شد تا حضور من در استقلال زمان بر شود اما باز خوشحالم که به خواسته ام رسیده و راضی هستم.

پیش از این در سال‌های گذشته هم بحث حضورت در استقلال مطرح شده بود. آن موقع چرا حضورت قطعی نشد؟

بهتر است زیاد به گذشته برنگردیم. هر چه بود گذشت و الان من خوشحالم که در استقلال حضور دارم.

ساپینتو هم به فوتبال تو علاقه زیادی دارد و جز معدود بازیکنانی بودی که با نظر مستقیم او به استقلال آمدی.

خوشحالم که مربی به من اعتقاد دارد و سعی می‌کنم هر چه او از من بخواهد را در زمین اجرا کنم و همیشه در هر تیمی‌که بازی کردم،تلاشم این بوده که با تمام توانم ظاهر شوم.

از کار کردن با ساپینتو راضی هستی؟

ساپینتو از چند جهت مربی خوبی است. او صادق و یک رو است و برای تیمش وقت زیادی می‌گذارد. از طرفی در بهتر شدن عملکرد فنی تیمش هم تاثیر گذار است. او و دستیارانش وقت زیادی برای تیم می‌گذارند و کار کردن با یک مربی حرفه ای برای هر بازیکنی خوب است.

آخر فصل قهرمانی با استقلال را تجربه خواهی کرد؟

همه تلاش مجموعه استقلال از باشگاه تا کادر فنی و بازیکنان برای موفقیت تیم است که امیدوارم در پایان هم به این خواسته برسیم

تکلیف تو در پایان فصل با استقلال چه می‌شود؟به عنوان بازیکن قرضی به استقلال آمده ای و وضعیت برای فصل آینده مشخص نیست.

بگذارید آخر فصل شود و بعد در این رابطه صحبت کنیم و الان زود است که در این رابطه حرفی بزنیم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تکلیف من با استقلال آخر فصل مشخص می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..