تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




از سبک لباس پوشیدن ویکتوریا بکهام تا نکات کاربردی که هرخانمی باید بداند + عکس

از سبک لباس پوشیدن ویکتوریا بکهام تا نکات کاربردی که هرخانمی باید بداند + عکس

سبک لباس پوشیدن ویکتوریا کارولین بکهام

زیبامون: ویکتوریا کارولین بکهام (Victoria Caroline Beckham) یکی از خوانندگان و طراحان مد انگلیسی هست که طرفداران خیلی زیادی در همه جای دنیا داره. او همسر دیوید بکهام هست و این موضوع هم باعث شده تا شهرت جهانی او بیشتر بشه.

ویکتوریا در سال 1990 یک گروه موسیقی پاپ به نام Spice Girls رو راه اندازی کرد و از این طریق هم به شهرت خیلی زیادی رسید به گونه ای که ویکتوریا بکهام به نام این گروه موسیقی یعنی Spice Girls لقب گرفته است!

ویکتوریا به دلیل داشتن سبک و استایل منحصر به فردی که داره هم، بسیار زبانزد و معروف هست! او از همان زمان هایی که در گروه Spice Girls حضور داشت تا به امروز که به شخصی بزرگ و با نفوذ در دنیای مُد و فشن تبدیل شده و همیشه لباس ها و استایل هایی خاص و منحصر به فرد داشت که همه این استایل ها ارزش تکرار کردن دارند!

اگر شما هم به سبک لباس پوشیدن و استایل ویکتوریا بکهام علاقه مند هستید، بهتون پیشنهاد می کنیم از نکات و توصیه هایی که در این بخش از زیبامون دات کام در رابطه با چگونگی لباس پوشیدن ویکتوریا بکهام گردآوری کرده ایم استفاده کنید و با الهام گرفتن از استایل های این سلبریتی خوش پوش، همیشه و در همه جا به زیبایی بدرخشید!

از سبک لباس پوشیدن ویکتوریا بکهام تا نکات کاربردی که هرخانمی باید بداند + عکس

1. کت های بلند با لباس یقه اسکی

هنگامی هوا سرد میشه و لازمه تا لباس گرم بپوشید، بهتون پیشنهاد می کنیم شما هم مانند ویکتوریا بکهام یک کت بلند رو با لباسی یقه اسکی ست کنید و از این طریق استایل تون رو چند درجه جذاب تر کنید. ویکتوریا بکهام معمولا رنگ کت و این لباس یقه اسکی و شبیه به هم انتخاب می کنه تا قد بلندتر و کشیده تر دیده بشه. 

اگرچه سایه ها و رنگ های تیره معمولا در این مواقع بهترین انتخاب هستند، اما می تونید با انتخاب لباس هایی که دارای رنگ روشن و خاص هستند هم استایلتون رو بسیار متفاوت تر کنید. 

بهتره این ظاهر و استایل رو با یک شلوار بلند که دارای دمپا گشاد هست کامل کنید. این استایل هم میتونه برای محیط کار مناسب باشه و هم یک ظاهر عالی برای دورهمی ها و مراسم های خاص و رسمی باشه!

از سبک لباس پوشیدن ویکتوریا بکهام تا نکات کاربردی که هرخانمی باید بداند + عکس

2. دامن مدادی طرح دار

پوشیدن دامن مدادی یکی دیگه از علاقه مندی های ویکتوریا بکهام هست. شما میتونید این مدل از دامن ها رو با طرح و رنگ خاص و جذاب مانند طرح پلنگی یا چهار خانه یا طرح های پر جنب و جوش و خاص انتخاب کنید و با یک لباس ساده و یا یقه برگردان (یقه اسکی) ست کنید و از این طریق، استایل فوق العاده جذابی داشته باشید! کفش پاشنه بلند و عینک دودی هم میتونن جز آیتم های تکمیل کننده این استایل خاص باشند.

از سبک لباس پوشیدن ویکتوریا بکهام تا نکات کاربردی که هرخانمی باید بداند + عکس

3. کت و شلوار، استایل خاص ویکتوریا بکهام

شما میتونید با پوشیدن یک کت و شلوار جسورانه و خاص، استایلی قدرتمند و خاص برای خودتون ایجاد کنید. ویکتوریا بکهام با انتخاب کت و شلوارهایی منحصر به فرد با رنگ های خاص مانند قرمز، اسطوخودوسی، سبز و ... در این زمینه مشهور هست. او این سبک از کت و شلوارها رو با یک لباس سفید و ساده ست میکنه و از این طریق، کنتراست جذابی رو برای استایل خودش به وجود میاره. 

برای داشتن این سبک و استایل بهتره از شلوارهای تقریا بلند و دمپا گشاد استفاده کنید و یا با استفاده از شلوار تنگ و لوله تفنگی، پاهاتون رو کشیده تر و بلندتر نشون بدید.

از سبک لباس پوشیدن ویکتوریا بکهام تا نکات کاربردی که هرخانمی باید بداند + عکس

4. شلوار جین تا خورده به سمت بالا

شما میتونید با تا کردن قسمت پایین شلوار جین به سمت بالا، استایل خودتون رو یک درجه از استایل معمولی ارتقا بدید! برای این منظور بهتره شلوار جینی که انتخاب می کنید کمی بلندتر از حد معمولی باشه که با تا زدن پایین شلوار، فقط قسمت مچ پا یا کمی بالاتر از چکمه دیده بشه. بهتره این مدل از شلوار جین رو با یک لباس یا تی شرت سفید ساده یا لباس یقه اسکی مشکی ست کنید و با استفاده از کفش پاشنه بلند و عینک دودی این مدل لباس پوشیدن رو تکمیل کنید تا استایلی شبیه به ویکتوریا بکهام داشته باشید. این مدل از سبک و استایل باعث میشه تا در هر موقعیتی که هستید مانند یک سوپر استار بدرخشید!

از سبک لباس پوشیدن ویکتوریا بکهام تا نکات کاربردی که هرخانمی باید بداند + عکس

5. جامپسوت (Jumpsuits) و بیلرسوت (Boilersuits) با کفش پاشنه بلند

با پوشیدن جامپسوت یا بیلرسوت میتونید در یک لحظه استایل جذاب و خاصی پیدا کنید. این مدل از لباس ها میتونن یکی از انتخاب های فوق العاده برای تمام موقعیت های پیش روی شما باشند. شما میتونید این سبک از لباس ها رو با یک کمربند و کفش پاشنه بلند تکمیل کنید. کمربند کمک میکنه تا قسمت میانی و کمر باریک تر دیده بشه و با پوشیدن کفش پاشنه بلند هم کشیده تر و قد بلندتر به نظر خواهید رسید.

استفاده از یک کیف دستی بزرگ و یا کیف کوچک و دارای بند بلند که به شکل یک طرفه استفاده شده هم می تونه جذابیت فوق العاده ای رو برای این مدل از استایل به سبک ویکتوریا بکهام ایجاد کنه.

از سبک لباس پوشیدن ویکتوریا بکهام تا نکات کاربردی که هرخانمی باید بداند + عکس

6. لباس های تک رنگ و مونوکروم (Monochrome)

یکی دیگه از علاقه مندی های ویکتوریا بکهام در زمینه استایل و لباس پوشیدن، استفاده از لباس های تک رنگ یا استایل مونوکروم هست. این مدل از طراحی بسیار ساده و خالص هست و به راحتی می تونید در طول سال با پوشیدن این سبک از لباس، خارق العاده به نظر برسید. 

به عنوان مثال، انتخاب کت و شلواری با سایه سفید مرواریدی به همراه یک لباس سفید با پارچه تابستانی و کفش پاشنه بلند دارای رنگ متفاوت و جسورانه، می تونه جز انتخاب های خیلی خوب و به سبک ویکتوریا بکهام باشه. این سبک از لباس پوشیدن رو حتما امتحان کنید و از جذابیتی که براتون ایجاد میکنه، لذت ببرید!

از سبک لباس پوشیدن ویکتوریا بکهام تا نکات کاربردی که هرخانمی باید بداند + عکس

7. پوشیدن چکمه و دامن!

ویکتوریا بکهام از نظر ظاهر و استایل  با سبک تک رنگ و مونوکروم غریبه نیست و معمولا از این مدل استایل استفاده می کنه. بنابراین به راحتی با انتخاب یک چکمه که تناسب رنگی خوبی با استایل و لباس هاش داره، استایل منحصر به فرد و جذاب برای خودش ایجاد می کنه.

مثلا انتخاب دامن یا پیراهن بلندی تا نزدیکی مچ پا به همراه یک لباس آستین بلند و همرنگ با دامن، ظاهر شیکی رو براتون ایجاد میکنه. برای تکمیل شدن این استایل می تونید از یک جفت چکمه بلند و تا بالای زانو استفاده کنید. این انتخاب فورا پاهای شما رو بلندتر نشون میده و اتحاد خوبی رو در بین اجزای مختلف استایلتون به وجود میاره. این سبک و استایل میتونه جز گزینه های خیلی خوب برای روزهای سرد زمستونی باشه.

از سبک لباس پوشیدن ویکتوریا بکهام تا نکات کاربردی که هرخانمی باید بداند + عکس

8. شلوار پارچه ای راسته و بلند

با پوشیدن یک شلوار راسته و بلند میتونید استایل کلاسیک و خاصی شبیه به ویکتوریا بکهام داشته باشید. این مدل از شلوارها برای تمام افراد چه اونهایی که قد بلند هستند و چه افراد قد کوتاه مناسب هست و باعث میشه تا پاها بسیار خوش فرم و بلند به نظر برسند. 

شما میتونید این مدل از شلوار رو با یک تی شرت یا بلوز دکمه دار ست کنید و در همه حال شیک و عالی به نظر برسید. اگر این سبک از استایل براتون جالبه، بهتره کمی خلاق باشید و استفاده از رنگ های متنوع و خاص رو شروع کنید. 

ویکتوریا بکهام معمولا از سایه های رنگی نارنجی، قرمز استفاده می کنه. چرا که این رنگ ها معمولا برای تمام فصل ها متناسب هستند و با یک انتخاب عالی برای پوشش بالاتنه، استایل منحصر به فردی ایجاد میکنه.

از سبک لباس پوشیدن ویکتوریا بکهام تا نکات کاربردی که هرخانمی باید بداند + عکس

9. لباس های نامتقارن

اگر احساس می کنید که تمایلی به رعایت قوانین و مقررات لباس پوشیدن ندارید و دوست دارید این قوانین رو زیر پا بگذارید، بهتون پیشنهاد می کنیم پوشیدن لباس های نامتقارن رو هم امتحان کنید. این لباس های خاص معمولا در طرح ها و رنگ های بی انتها طراحی و تولید میشن و میتونن جز انتخاب های خیلی خوب و آسون برای به روز رسانی کمد لباس شما باشند!

این سبک از لباس ها که معمولا در استایل های ویکتوریا بکهام هم زیاد مورد استفاده قرار می گیره، هم میتونن جز انتخاب های خیلی خوب برای یک مناسب نیمه رسمی یا رسمی باشند و هم برای موقعیت های عادی و روزمره گزینه مناسبی هستند. استفاده از این سبک از لباس ها یکی از روش های سرگرم کننده و عالی برای داشتن یک استایل متمایز از بقیه هست و خوب زیبایی مخصوص به خودش رو هم داره.

از سبک لباس پوشیدن ویکتوریا بکهام تا نکات کاربردی که هرخانمی باید بداند + عکس

سخن آخر

همیشه برای لباس پوشیدن و انتخاب سبک و استایل، بهتره در درجه اول علاقه مندی های خودتون رو در نظر بگیرید. برای اینکه انتخاب لباس مطابق با علاقه مندی هاتون بهتر باشه میتونید از سبک و استایل افراد معروف و سلبریتی ها هم کمک بگیرید و با نگاه کردن به نوع پوشش و استایل این افراد، بهترین و مناسب ترین لباس ها رو انتخاب کنید و سبک و استایل مخصوص به خودتون رو ایجاد کنید.

همچنین بخوانید: عکس‌های جدید دیوید بکهام در تولد ویکتوریا




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «از سبک لباس پوشیدن ویکتوریا بکهام تا نکات کاربردی که هرخانمی باید بداند + عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..