تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مرگ دختر جوان در کلینیک زیبایی

معمای جسد سوخته

پس از بررسی‌های تکمیلی مشخص شد که مقتول در حین انجام عمل زیبایی دچار ایست قلبی شده است و عوامل کلینیک با انتقال جسد او به بیابان‌های اطراف نظرآباد اقدام به آتش زدن آن کرده اند.

دختر جوانی که برای انجام بوتاکس از خانه بیرون رفته بود، چند روز بعد جسد سوخته‌اش در نزدیکی کرج کشف شد و افسران پلیس آگاهی را در برابر معمای پیچیده‌ای قرار داد.

چندی قبل نزدیکان دختری ۳۰ ساله به دادسرای امور جنایی تهران رفتند و مفقود شدن او را گزارش کردند. آن طور که آن‌ها می‌گفتند، دختر جوان قصد انجام بوتاکس داشت و آخرین بار برای این کار از خانه بیرون رفته، اما دیگر به خانه برنگشته است.

آن‌ها می‌گفتند دختر جوان برای این کار به یک سالن زیبایی رفت، اما هیچ نام و نشانی از آن جا به دست نیامد و معلوم نبود او دچار چه سرنوشتی شده است.

چند روز از مفقود شدن این دختر می‌گذشت که مأموران پلیس آگاهی استان البرز جسد سوخته دختر جوانی را در حوالی کرج کشف کردند. علت فوت نامعلوم بود، اما جسد کشف شده آن چنان سوخته بود که شناسایی هویت آن امکان نداشت.

با وجود این، وقتی بقایای این جسد و لباس‌های او به خانواده دختری که در تهران مفقود شده بود، نشان داده شد آن‌ها با توجه به پابندی که وی داشت، احتمال دادند که جسد متعلق به دختر آن هاست. همچنین یکی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران با تطبیق عکس جسد و عکس دختر گمشده و شباهت‌های آن‌ها احتمال داد که جسد کشف شده متعلق به دختر گمشده است؛ بنابراین از این خانواده و جسد سوخته، نمونه آزمایش دی ان‌ای گرفته شد که مدتی بعد نتایج آزمایش نشان داد جسد سوخته متعلق به همان دختری است که برای انجام بوتاکس از خانه خارج و مفقود شده بود.

کشف جسد دختر جوان حاکی از آن بود که او قربانی جنایتی هولناک شده است، اما هنوز مشخص نبود با چه انگیزه‌ای و به‌دست چه‌کسی به قتل رسیده است. کارآگاهان جنایی برای رازگشایی از این جنایت دست به تحقیقات گسترده‌ای زدند تا این که سرانجام موفق شدند پسر جوانی را به عنوان مظنون دستگیر کنند.

بررسی‌های اولیه حاکی از آن بود که او جسد را به محلی که کشف شده منتقل کرده است. این مظنون وقتی تحت بازجویی قرار گرفت دست داشتن در قتل را منکر شد، اما ادعا کرد که دو نفر دیگر دختر را به قتل رسانده‌اند و او فقط جسد را به آن جا منتقل کرده است.

این پسر جوان گفت: آن‌ها به من گفتند که دختر جوان به‌دلیل انجام بوتاکس جانش را از دست داده است و از من خواستند جسد را به اطراف کرج منتقل کنم. من هم همین کار را انجام دادم و از بقیه ماجرا بی‌اطلاعم. با وجود ادعا‌های این مظنون، از آن جا که جسد مقتول به آتش کشیده شده و ابعاد دیگر این جنایت نامعلوم است، هم‌اکنون متهم در بازداشت به سر می‌برد و تحقیقات برای دستگیری دو متهم مورد ادعای او ادامه دارد.

سرهنگ محمد نادربیگی رئیس پلیس آگاهی استان البرز در این خصوص بیان کرد: در پی کشف یک جسد نیمه سوخته در بیابان‌های اطراف آزادراه غدیر در شهرستان نظرآباد، رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت. وی افزود: در ادامه کارآگاهان با انجام اقدامات پلیسی و بررسی سوابق افراد مفقود کشور متوجه شدند که جسد متعلق به دختر جوان ساکن تهران بوده که مدتی پیش خبر مفقود شدنش به پلیس اعلام شده است.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز اضافه کرد: با شناسایی هویت جسد، تحقیقات کارآگاهان برای کشف زوایای پنهان پرونده آغاز و با انجام اقدامات پلیسی اطلاعاتی مشخص شد که مقتول در روز اعلام مفقودی برای انجام عمل زیبایی به یک کلینیک در استان تهران مراجعه کرده و پس از آن خبری از وی دریافت نشده است.

این مقام انتظامی ادامه داد: پس از بررسی‌های تکمیلی مشخص شد که مقتول در حین انجام عمل زیبایی دچار ایست قلبی شده است و عوامل کلینیک با انتقال جسد او به بیابان‌های اطراف نظرآباد اقدام به آتش زدن آن کرده اند.

سرهنگ نادربیگی با اشاره به دستگیری پنج نفر در خصوص این عمل غیر انسانی، خاطرنشان کرد: در این زمینه پرونده تشکیل و به همراه متهمان برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضایی ارسال شد.

منبع: همشهری آنلاین




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مرگ دختر جوان در کلینیک زیبایی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..