تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




افزایش نسبی دما در نوار شمالی کشور

امروز در غالب مناطق کشور جوی آرام و پایدار حاکم برقرار است و در ساعات بعدازظهر و اوایل شب در ارتفاعات واقع در شمال هرمزگان جنوب کرمان...

به گزارش بولتن نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، امروز در غالب مناطق کشور جوی آرام و پایدار حاکم برقرار است و در ساعات بعدازظهر و اوایل شب در ارتفاعات واقع در شمال هرمزگان جنوب کرمان و جنوب شرق فارس افزایش ایر و رگبار موقتی انتظار می رود. سه شنبه و چهارشنبه جوی آرام و پایدار در کل کشور استقرار مي يابد.

پنجشنبه با نفوذ جریانات خنک شمالی به سواحل دریای خزر، گیلان و مازندران ابرناکی و بارش باران همراه با کاهش نسبی دما آغاز می شود. جمعه برای سواحل دریای خزر و اردبیل ابرناکی و بارش باران پیش بینی می شود.

طی پنج روز آینده در نوار شرقی کشور بویژه در منطقه زابل وزش باد شدید گاهی همراه با خیزش گرد و خاک ادامه خواهد داشت؛ همچنین امروز در نوار غربی و جنوب غرب کشور افزایش سرعت وزش باد و نفوذ گردوغبار از کشور عراق دور از انتظار نیست.

همچنین امروز دریای خزر مواج است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «افزایش نسبی دما در نوار شمالی کشور»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..