تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سردار جباری، مشاور فرمانده سپاه: جوانان نباید فریب نوکران را بخورند / عده ای در گذشته بجای خدمت به انقلاب دست به خیانت زدند و سرنوشت کشور را به برجام گره زدند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ایسنا: مشاور فرمانده کل سپاه گفت: پس از عبور ار چهار محله جنگ از سخت تا نرم، در مرحله پنجم نبرد با دشمن قرار داریم و کشور وارد جنگ شناختی و ادراکی با دشمن شده است.

سردار سرتیپ پاسدار ابراهیم جباری شامگاه یکشنبه ۱۰ مهرماه ۱۴۰۱ در یادواره شهدای کارمند ساوه که در مسجد مقدس زاده این شهرستان برگزار شد، با بیان اینکه یادواره شهدا فرصتی برای پاسداشت فرهنگ مقاومت و ایستادگی در برابر جبهه باطل است، تصریح کرد: عظمت انقلاب و جایگاه آن در معادلات بین المللی موجب شده که دشمن به دنبال توطئه افکنی علیه ملت و نظام اسلامی باشد.

وی با اشاره به اینکه شهدا سرمایه های ارزشمند نظام اسلامی هستند، بیان کرد: شهدا صحنه های بی بدیلی از فداکاری، ایثار و مجاهدت خلق کردند و وظیفه ما تبیین و تشریح فرهنگ مقاومت و ایستادگی است. با انتقال مکتب شهیدان و تفکر ناب آنان به نسل جوان اجازه ندهیم آنها تحت تاثیر القای دشمنان قرار گیرند.

جباری افزود: اگر در انتقال فرهنگ شهادت اهتمام نداشته باشیم به فرهنگ نظام اسلامی جفا شده است چرا که تبیین روحیه ولایتمداری و بصیرت شهدا موجب ثابت قدم ماندن جوانان شده و با تاسی به سیره شهدای عزیز تمدن ساز و تاریخ ساز خواهند شد.

وی با بیان اینکه هشت سال دفاع مقدس موجب تقویت قدرت بازدارندگی و اقتدار انقلاب اسلامی شد، تصریح کرد: آحاد مختلف مردم در خلق آثار و نشر ارزش های مرتبط با دوران دفاع مقدس وظیفه دارند و باید دستاوردهای آن ایام سراسر افتخار و غرور آفرین به خوبی تبیین شود.

مشاور فرمانده کل سپاه با تاکید بر اینکه همواره مدیون شهدا هستیم، تصریح کرد: وقتی در مسیر انقلاب صادق حرکت کنیم خدای تعالی ما را بر جبهه باطل پیروز خواهد کرد. صداقت، ویژگی بارز شهدا به ویژه شهدایی نظیر سردار شهید سلیمانی بود.

وی اظهار کرد: پس از انتقال پیکر قطعه قطعه شده سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، رهبر معظم انقلاب بر پیکر مالک اشتر ایران نماز اقامه فرمودند. پس از نماز از ایشان تقاضا کردم که عبای خود را برای پوشاندن و داخل قبر گذاشتن پیکر اربا اربا و قطعه قطعه شده حاج قاسم سلیمانی در اختیارمان قرار دهند.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب پس از نگاهی که به بنده کردند فرمودند که عبای خود را می دهم اما عبایی را خواهم داد که سالیان متمادی با آن نماز شب خوانده ام.

وی ادامه داد: در ادامه از رهبر معظم انقلاب درخواست کردم که انگشتر خود را نیز بدهند تا همراه پیکر شهید سلیمانی قرار دهیم که پذیرفتند و انگشتر هم دادند و سپس فرمودند که تربت ناب امام حسین علیه السلام نیز دارم و آن را می دهم که داخل عبا بگذارید و با شهید سلیمانی دفن کنید.

وی با بیان اینکه شهدا صادقانه و خالصانه برای اسلام و انقلاب مجاهدت کردند، تصریح کرد: سردار شهید سلیمانی صادقانه و خالصانه از انقلاب دفاع کرد و رابطه او با رهبری عاطفی و عمیق بود.

جباری با اشاره به اتفاقات اخیری که در کشور رخ داده افزود: از ابتدای خلقت انسان، برخورد و درگیری بین جبهه حق و باطل وجود داشت و از صدر اسلام تاکنون همواره جبهه باطل در صدد ایستادن در مقابل جبهه حق بوده است و باطل هیچگاه نتوانست به اهداف شوم خود دست یابد.

وی در ادامه گفت: ملت ایران اجازه نخواهند داد عده ای بخواهند ایران را به سرنوشت کشوری نظیر سوریه تبدیل کنند. عمل به منویات رهبری در خصوص جهاد تبیین و بصیرت افزایی عامل مهمی در خنثی سازی توطئه دشمنان خواهد بود.

وی در ادامه گفت: عده ای در گذشته بجای خدمت به انقلاب دست به خیانت زدند و سرنوشت کشور را به برجام گره زدند و نتیجه آن ایجاد مشکل در معیشت و اقتصاد مردم بود و امروز همنوای با دشمن علیه انقلاب بیانیه می دهند.

سردار جباری با تاکید بر اینکه نباید جوانان فریب انسان هایی که نوکر اجنبی هستند را بخورند، تصریح کرد: تعدادی فریب خورده که بخشی از آنها از اراذل و اوباش هستند دست به اغتشاش می زنند که باید آنها را هدایت کرد و با بصیرت افزایی اجازه نداد در جبهه باطل قرار گیرند چرا که آنان فرزندان انقلاب هستند اما فریب خورده اند. البته تعدادی لیدر و عنصر بیگانه هستند که باید با آنان برابر قانون برخورد کرد. دشمن امروز تعدادی از اراذل فاسد را آموزش می‌دهد تا توطئه های خود را از طریق آنان عملیاتی کند.

وی در ادامه با بیان اینکه پس از عبور ار چهار محله جنگ از سخت تا نرم، در مرحله پنجم نبرد با دشمن قرار داریم و کشور وارد جنگ شناختی و ادراکی شده است، افزود: جهاد کبیر یا همان نبرد اراده ها جنگی است که نظام سلطه در شرایط کنونی راه انداخته و نوع تکامل یافته جنگ نرم است که توسط رسانه های سایبری مدیریت می شود و این نوع جنگ اعتقاد و باور دینی جوانان را نشانه گرفته است.

سردار جباری بیان کرد: دشمن در این مرحله از جنگ به شناخت و ادراک افراد جهت می‌دهد و موجب تغییر رفتار جوانان شده و آنها را نسبت به باورهای دینی و اعتقادی بدبین کرده و ذهن آنها را تخریب می‌کند. در این جنگ جای شهید و جلاد تغییر پیدا کرده و جوان امروزی دست به آتش زدن تصویر شهیدی که برای این انقلاب عزت آفرینی کرده می زند و پرچم‌کشور را آتش می زند اما همین جوان در ادامه، از رفتار خود پشیمان می شود و ابراز ندامت می کند.

وی با تاکید بر اینکه نباید اجازه داد حقیقت انقلاب واژگون نشان داده شود، تصریح کرد: نباید اجازه داد رگه های ارتجاع در کشور نفوذ پیدا کند چرا که مرتجع، مبلغ سبک زندگی غربی است. باید با جهاد تبیین، دروغ، فریب و جنگ روانی دشمن را افشا کرده و اجازه ندهیم جوانان به سمت سبک زندگی غربی حرکت کنند.

امام جمعه ساوه نیز گفت: شهرستان ساوه با تقدیم قریب به ۶۰۰ شهید و صدها جانباز و آزاده در دوران دفاع مقدس حماسه آفرینی کرده است و شهدای کارمند در کنار سایر شهیدان این خطه از دیار اسلامی از افتخارات این مرزوبوم هستند.

حجت الاسلام جعفر رحیمی پاسداشت شهدا را گامی در جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دانست و افزود: امنیت و اقتدار نظام اسلامی به برکت خون مطهر شهدای عزیز بدست آمده است و جانفشانی رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس موجب شده که این انقلاب در اوج اقتدار و بالندگی قرار گیرد.

وی افزود: این انقلاب به مدد الهی و حضور مردم ماندگار است و توطئه دشمنان با شکست مواجه می شود. اگر در خواب غفلت بوده و با رهبر جامعه همراه نباشیم با لگد چکمه دشمن از خواب بیدار می شویم.

تشییع پیکر یک شهید گمنام با مرثیه سرایی حاج مهدی سلحشور و دیدار با دو خانواده شهید از دیگر برنامه های این آیین بود که با حضور مردم و مسئولان شهرستان ساوه برگزار شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سردار جباری، مشاور فرمانده سپاه: جوانان نباید فریب نوکران را بخورند / عده ای در گذشته بجای خدمت به انقلاب دست به خیانت زدند و سرنوشت کشور را به برجام گره زدند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..