تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ابوالفضلی: من و فغانی را با بد قلقی حذف کردند/ من هنوز برای قضاوت جا داشتم و 45 سالم نشده است!

محمدرضا ابوالفضلی کمک داور مطرح فوتبال ایران در خصوص حذف نام خود از لیست داوران بین المللی به رکنا گفت: من و علیرضا فغانی چندی پیش در فینال بازی‌های شرق آسیا قضاوت کردیم و به ما گفتند همین تیم داوری برای جام‌جهانی و سپس جام ملتها انتخاب شده‌اید، اما در ادامه و با توجه به شرایط پشت پرده موجود در فدراسیون فوتبال اینکار انجام نشده که دلایل زیادی برای آن دارم. شما در جریان هستید که فیفا شرایط سنی را برای قضاوت برداشته و حتی از داوران و کمک‌هایی که از تجربه خوبی هم برخوردار بوده و در تست‌های بدنی هم سربلند بیرون آمده‌اند استقبال هم می‌کند.

وی ادامه داد: شما ببینید کمک داروی به نام تویتا 47 ساله از قاره اقیانوسیه برای جام جهانی انتخاب شده و مشکلی از هیچ نظر هم نداشت. من و آقای فغامی هم از هیچ نظر مشکلی نداشتیم و در برگشت به ایران در جلسه ای که همه اعضای کمیته داوران و حتی برخی از اعضای هیات رییسه هم بودند به ما کفتند برای اد امه مسبر و قضاوت در جام ملتها هم کشلی ندارید که به کی باره نام داورانی دیگر به جای ما وارد لیست شد. فغانی شناسنامه داوری فوتبال ایران است و همه این سال‌ها پشت این افتخارات خود را پنهان کرده و از آن بهره@مند شده‌اند.

کمک داور بین المللی فوتبال ایران افزود: برای ما که دیگر در لیست نیستم قضاوت در جام جهانی بی انگیزه خواهد بود و خود فیفا هم به دنبال ایجاد انگیزه بوده و هست. البته اول نام فرهاد فرهاد پور را آورده و گفتند چون میرزابیگی به دلیل رد شدن در تست نامش حذف می‌شود شاید دیگر احتیاج به حذف نام شما نباشد که در عین تعجب علیرضا مرادی را که هنوز هم چند سال برای بین المللی شدن وقت داشته در لیست آورده و ما را حذف کردند. پشت ما خیلی قبل از انتخابات فوتبال حرف زده و وقتی فغانی به استرالیا رفت گفتند ببینید او دارد در کشور غریبه عشق می‌کند و داوران ما پشت خط مانده‌اند. اشخاصی مثل بنیادی‌فر و بقیه با توجه به اتفاقات پشت پرده در لیست مانده و حتی آقای فغانی پیشنهاد خوبی برای آمدن ایشان به لیست ارائه دادند که بازهم حرف خود را عملی کرده و می‌دانم همه این‌ها به دلیل قول‌های پشت پرده انتخابات فدرسیون فوتبال بوده است.

ابوالفضلی همچنین در خصوص این شرایط اظهار داشت: می‌دانم که خیلی‌ها فغانی و تیمش را سد راه خود دانسته و دست به این کار زدند اما بدانید برای رقابت با یک تیم حرفه‌ای آن را از دور خارج نمی‌کنند بلکه رقابت را بهتر دنبال کرده تا بتوانند به آن برسند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ابوالفضلی: من و فغانی را با بد قلقی حذف کردند/ من هنوز برای قضاوت جا داشتم و 45 سالم نشده است!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..