تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پهپاد منهدم شده در تهران متعلق به یک گروه مستندساز بود + آخرین خبرها و جزییات

پهپاد منهدم شده در تهران متعلق به یک گروه مستندساز بود

آخرین خبرها و جزییات از ماجرای انهدام یک هالی‌شات در حوالی خیابان انقلاب تهران را در این گزارش بخوانید.

به گزارش حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پهپادی که در اطراف خیابان انقلاب در حال پرواز و فیلمبرداری هوایی بود، متعلق به یک گروه مستندساز بوده که به سمت منطقه غیرمجاز فیلمبرداری حرکت کرده ولی مورد اصابت پدافند هوایی قرار گرفته است. یک منبع آگاه در استانداری تهران، در مورد پرواز یک هلی‌شات در حوالی خیابان انقلاب تهران و شلیک به آن توضیحاتی ارائه کرد. به گزارش گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پهپادی که صبح امروز در اطراف خیابان انقلاب تهران در حال پرواز و فیلمبرداری هوایی بود، متعلق به یک گروه مستندساز صدا و سیما بوده که به سمت منطقه غیرمجاز فیلمبرداری حرکت کرده اما مورد اصابت پدافند هوایی قرار گرفت و منهدم شد. محسن همدانی معاون امنیتی استاندارى تهران، در گفت‌وگو با خبرنگار دولت گروه سياسى باشگاه خبرنگاران جوان درباره شليك پدافند هوایی به این هلى‌شات اظهار داشت: اين موضوع در دست بررسى است و در صورت نهايى شدن، نتيجه آن حتماً اطلاع‌رسانى خواهد شد.

وى افزود: اين تيراندازى مورد خاصى نبود. این هلی‌شات، متعلق به یک گروه مستندسازی بوده که به صورت سهوی و بر اثر بی اطلاعی از حدود منطقه ممنوعیت پرواز، طول و عرض جغرافیایی مربوط به منطقه ممنوع فیلمبراری در تهران را رعایت نکرده و وارد این منطقه شده است.

این مقام آگاه اضافه کرد: این هلی‌شات در حال فیلمبرداری بوده اما به منطقه ممنوعیت پرواز بی‌توجهی کرده است.

گفتنی است؛ سید سلمان سامانی سخنگوی وزارت کشور نیز در گفت‌وگو با خبرنگار دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره تيراندازى پدافند هوایی به یک هلى‌شات در محدوده خيابان انقلاب اظهار داشت: اطلاعات اوليه در دسترس است و به محض نهايی شدن اطلاع‌رسانى خواهد شد.

وى افزود: در اين مورد، موضوعى مطرح است كه وزارت كشور بايد به اين حادثه ورود كند يا استاندارى اما با اطلاع‌رسانى معاون امنيتى، نتايج جمع‌بندى مي‌شود و مراتب اطلاع‌رسانى هم انجام خواهد شد.

شایان ذکر است؛ قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) نیز دقایقی پیش در این رابطه، بیانیه‌ای صادر کرد که به این شرح است؛

بسمه تعالی

به گزارش روابط عمومی ارتش به نقل از قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص)، با توجه به اعلام قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) ارتش مبنی بر ضرورت هماهنگی هرگونه اقدام پروازی، صبح امروز یک فروند پرنده که بدون هماهنگی اقدام به پرواز بر فراز شهر تهران کرده بود، مورد اصابت سامانه‌های پدافندی قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) ارتش قرار گرفت. گفتنی است؛ پس از بررسی‌های به عمل آمده، این پرنده یک فروند کواد کوپتر بود که معمولاً برای مصارف فیلم برداری و عکاسی مورد استفاده قرار گرفته و در پرواز فوق نیز در جهت ساخت یک مستند مورد استفاده قرار گرفته بود.


انتهاى پيام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پهپاد منهدم شده در تهران متعلق به یک گروه مستندساز بود + آخرین خبرها و جزییات»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..